TOP X case: Een mooier afscheid dankzij doorlopend inzicht
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded content
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Redactie MarketingTribune
"Onderzoek naar de klantbeleving heeft altijd al een belangrijke rol bij Yarden gespeeld. Via rapportages gekoppeld aan de customer journey en een real time dashboard kunnen wij precies zien waar onze prioriteiten moeten liggen. Deze focus zorgt ervoor dat het optimaliseren van de dienstverlening onderdeel is geworden van het DNA van de medewerkers. Vanuit de resultaten bedenken we direct verbeterpunten op een touchpoint in de customer journey en zorgen we dat de verbeterpunten worden uitgevoerd. Niet voor niets is Yarden een 9+ organisatie!"
Case: Een mooier afscheid dankzij doorlopend inzicht
Opdrachtgever: Yarden Uitvaartorganisatie
Doelstelling: Doorlopend inzicht in de beleving van de klant over crematoria en uitvaartverzorgers, zodat deze optimaal aansluit bij de wensen en behoeften van overledene en nabestaanden
Bureau: Ruigrok NetPanel
Type onderzoek: Online en schriftelijk klanttevredenheidsonderzoek
Quote: "Onderzoek naar de klantbeleving heeft altijd al een belangrijke rol bij Yarden gespeeld. Via rapportages gekoppeld aan de customer journey en een real time dashboard kunnen wij precies zien waar onze prioriteiten moeten liggen. Deze focus zorgt ervoor dat het optimaliseren van de dienstverlening onderdeel is geworden van het DNA van de medewerkers. Vanuit de resultaten bedenken we direct verbeterpunten op een touchpoint in de customer journey en zorgen we dat de verbeterpunten worden uitgevoerd. Niet voor niets is Yarden een 9+ organisatie!"
(Christel Roos, Consultant Programmamanagement Yarden)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing