TOP X case: Een mooier afscheid dankzij doorlopend inzicht

TOP X case: Een mooier afscheid dankzij doorlopend inzicht
  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 11:30
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Branded content

"Onderzoek naar de klantbeleving heeft altijd al een belangrijke rol bij Yarden gespeeld. Via rapportages gekoppeld aan de customer journey en een real time dashboard kunnen wij precies zien waar onze prioriteiten moeten liggen. Deze focus zorgt ervoor dat het optimaliseren van de dienstverlening onderdeel is geworden van het DNA van de medewerkers. Vanuit de resultaten bedenken we direct verbeterpunten op een touchpoint in de customer journey en zorgen we dat de verbeterpunten worden uitgevoerd. Niet voor niets is Yarden een 9+ organisatie!"

Case: Een mooier afscheid dankzij doorlopend inzicht

Opdrachtgever: Yarden Uitvaartorganisatie

Doelstelling: Doorlopend inzicht in de beleving van de klant over crematoria en uitvaartverzorgers, zodat deze optimaal aansluit bij de wensen en behoeften van overledene en nabestaanden

Bureau: Ruigrok NetPanel

Type onderzoek: Online en schriftelijk klanttevredenheidsonderzoek

Quote: "Onderzoek naar de klantbeleving heeft altijd al een belangrijke rol bij Yarden gespeeld.  Via rapportages gekoppeld aan de customer journey en een real time dashboard kunnen wij precies zien waar onze prioriteiten moeten liggen. Deze focus zorgt ervoor dat het optimaliseren van de dienstverlening onderdeel is geworden van het DNA van de medewerkers. Vanuit de resultaten bedenken we direct verbeterpunten op een touchpoint in de customer journey en zorgen we dat de verbeterpunten worden uitgevoerd. Niet voor niets is Yarden een 9+ organisatie!"
(Christel Roos, Consultant Programmamanagement Yarden)



 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken