TOP X case: Een mooier afscheid dankzij doorlopend inzicht
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded content
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Redactie MarketingTribune
"Onderzoek naar de klantbeleving heeft altijd al een belangrijke rol bij Yarden gespeeld. Via rapportages gekoppeld aan de customer journey en een real time dashboard kunnen wij precies zien waar onze prioriteiten moeten liggen. Deze focus zorgt ervoor dat het optimaliseren van de dienstverlening onderdeel is geworden van het DNA van de medewerkers. Vanuit de resultaten bedenken we direct verbeterpunten op een touchpoint in de customer journey en zorgen we dat de verbeterpunten worden uitgevoerd. Niet voor niets is Yarden een 9+ organisatie!"
Case: Een mooier afscheid dankzij doorlopend inzicht
Opdrachtgever: Yarden Uitvaartorganisatie
Doelstelling: Doorlopend inzicht in de beleving van de klant over crematoria en uitvaartverzorgers, zodat deze optimaal aansluit bij de wensen en behoeften van overledene en nabestaanden
Bureau: Ruigrok NetPanel
Type onderzoek: Online en schriftelijk klanttevredenheidsonderzoek
Quote: "Onderzoek naar de klantbeleving heeft altijd al een belangrijke rol bij Yarden gespeeld. Via rapportages gekoppeld aan de customer journey en een real time dashboard kunnen wij precies zien waar onze prioriteiten moeten liggen. Deze focus zorgt ervoor dat het optimaliseren van de dienstverlening onderdeel is geworden van het DNA van de medewerkers. Vanuit de resultaten bedenken we direct verbeterpunten op een touchpoint in de customer journey en zorgen we dat de verbeterpunten worden uitgevoerd. Niet voor niets is Yarden een 9+ organisatie!"
(Christel Roos, Consultant Programmamanagement Yarden)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- Vernieuwde jongerencampagne Goed Verhaal van start
- WallyMatters maakt merkimpact meetbaar met AI-platform
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes