TOP X case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Sport verbindt, motiveert en activeert. Het is een bron van energie en in het Zuiderpark in Den Haag kan men zich nu aan die bron laven. In Sportcampus Zuiderpark komen omgeving, gebouw, sporters, organisatoren en supporters samen in de beleving van sport. Total Identity creëerde de visuele identiteit, en nam ‘het lint’ dat om het gebouw cirkelt als uitgangspunt. Het staat voor beweging, actie en verbinding. Zo vormen het merkteken en het lint een geheel dat de dynamiek van het initiatief weergeeft."
Case: Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Naam: Sportcampus Den Haag
Opdrachtgever: Gemeente Den Haag, De Haagse Hogeschool, ROC Mondriaan
Doelstelling: Ontwikkelen van een nieuwe identiteit
Bureau: Total Identity
Type: Merk, identiteit, strategie, pay-off, visuals, website, bewegwijzering, animaties, middelen
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing