TOP X case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’

TOP X case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’
  • Algemeen
  • 10 jul 2017 @ 11:30
  • 6815 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

"Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."

Case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’

Opdrachtgever: Prénatal

Doelstelling: Inzicht krijgen in de informatiebehoefte en de customer journey van ‘first time moms’.

Bureau: Ruigrok NetPanel

Type onderzoek: In kaart brengen van de customer journey via kwalitatieve interviews

Quote: "Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."
(Mariëlle Rooswinkel, marketing- en communicatiemanager Prénatal)


 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken