TOP X case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded content
- 10 jul 2017 @ 11:30
- Redactie MarketingTribune
"Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."
Case: De informatiebehoefte van de ‘first time moms’
Opdrachtgever: Prénatal
Doelstelling: Inzicht krijgen in de informatiebehoefte en de customer journey van ‘first time moms’.
Bureau: Ruigrok NetPanel
Type onderzoek: In kaart brengen van de customer journey via kwalitatieve interviews
Quote: "Uit de interviews is gebleken welke wensen en behoeften er leven bij ‘first time moms’ met betrekking tot informatie in welke fase van de zwangerschap. Door inzichten uit het onderzoek over wanneer men met Prénatal in aanraking komt, heeft Prénatal enkele belangrijke touchpoints aangescherpt. Op deze manier is zij relevanter voor ‘first time moms’ bij het aanbieden van producten, service en informatie."
(Mariëlle Rooswinkel, marketing- en communicatiemanager Prénatal)
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing