TOP X case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
- Algemeen
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Branded contentSales
- 10 jul 2017 @ 10:10
- Redactie MarketingTribune
"Voor het Jaar van de Botanische Tuinen ontwikkelde Koeweiden Postma naam, logo en identiteit voor de gemeenschappelijke activiteiten van de botanische tuinen in Nederland, en de campagne om de bewustwording over het belang van behoud van biodiversiteit te bevorderen en tevens een nieuw en jonger publiek te trekken. Dit resulteerde in het merk Hortus Botanic Guardians, geïnspireerd door wapenschilden, glas-in-lood en de caleidoscopische kunst van Gilbert en George, passend bij de symmetrie en de kwetsbare balans in de natuur."
Case: Botanische Tuinen bewaken de biodiversiteit
Naam: Hortus Botanic Guardians
Opdrachtgever: De Nederlandse Vereniging van Botanische Tuinen (NVBT)
Doelstelling: Ontwikkeling naam, logo, identiteit Jaar van de Botanische Tuinen, bewustwording belang biodiversiteit en aanspreken jonger publiek.
Bureau: Koeweiden Postma
Type: Naam, logo, visuele identiteit, campagne, middelen
Zie ook de andere inspirerende cases:
Wereldwijd Nederlandse bloemen
De best bekeken media van Nederland nóg zichtbaarder
Sportcampus Zuiderpark: een bron van energie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing