TOP X Case: La Vita Frizzante

- 13 jul 2018 @ 12:42
- 2441 x gelezen
- Sales
Naam van de case: La Vita Frizzante
Opdrachtgever: Canei
Doelstelling: Het marktleiderschap claimen van het Frizzante schap in het wijnsegment in de Nederlandse markt.
Bureau: VBAT
Type: Rebranding, packaging design
Quote:
De eigenzinnige, nieuwe merkidentiteit van Canei maakt korte metten met de traditionele wereld van wijnen en prosecco’s. Een opvallende blauwe badge met daarin een hond op een scooter zijn de onderscheidende nieuwe smaakmakers van dé Italiaanse Vino Frizzante.
Afgeleid van het eeuwenoude wapen van het stadje Canelli (Canei voor ingewijden), maar met een moderne twist en een grote knipoog. Het resultaat: een stijgend marktaandeel en groeiende populariteit op social media. Canei Frizzante is omarmd door jong (en oud).
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events