TOP X Case: Meer dan pasta

TOP X Case: Meer dan pasta
  • Algemeen
  • 13 jul 2018 @ 12:06
  • 2327 x gelezen
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 13 jul 2018 @ 12:06
  • 2327 x gelezen
  • Sales

Naam van de case: Meer dan pasta   
Opdrachtgever: Albert Heijn
Doelstelling: Ontwikkel een packaging concept waarmee Albert Heijn peulvruchten-pasta gepositioneerd wordt als gezond en lekker voor iedereen.
Bureau: dBOD
Type: Packaging  

Quote:

New Generation Pasta; peulvruchten in een jasje van pasta, een trend vanuit de vegan-hoek, is nu toegankelijk voor iedereen. Het opvallend minimalistische verpakkingsdesign heeft zich ontdaan van alle ‘pasta-clichés’. Met een maagdelijk witte verpakking, lichtvoetige vormgeving en een eye-catching venster heeft het een enorme impact in het pasta-schap. Saillant detail: de sierlijke groei van een peulvruchtplant is verwerkt in het font, waardoor er optimale synergie is tussen illustratie en typografie.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken