TOP X Case: World, here I come!
- 13 jul 2018 @ 12:46
- Sales
Titel: World, here I come!
Mediabureau : Schiphol media
Doelstelling: Een internationale merkcampagne op Schiphol: "World, here I come!”. Met deze campagne wil ING haar Purpose “empowering people to stay a step ahead in life and business” illustreren. "World, here I come" gaat over de plannen die mensen maken, met vertrouwen en positieve energie nieuwe stappen zetten en over het bereiken van doelen, hoe groot of klein die ook moge zijn. Er is geen betere plek om hieraan uitdrukking te geven dan op Schiphol, een plek waar miljoenen mensen op weg zijn naar hun volgende bestemming, letterlijk en figuurlijk.
Quote: De afgelopen drie jaar toevallig nog op Schiphol geweest? Dan zijn ze je vast niet ontgaan: de oranje passagiersbruggen van ING, of de selfie-stand waar je een passende achtergrond kunt kiezen. ING koos voor een multi-touchpoint campagne met een persoonlijke twist. Creatief en opvallend.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing