TOP X Case: World, here I come!
- 13 jul 2018 @ 12:46
- Sales
Titel: World, here I come!
Mediabureau : Schiphol media
Doelstelling: Een internationale merkcampagne op Schiphol: "World, here I come!”. Met deze campagne wil ING haar Purpose “empowering people to stay a step ahead in life and business” illustreren. "World, here I come" gaat over de plannen die mensen maken, met vertrouwen en positieve energie nieuwe stappen zetten en over het bereiken van doelen, hoe groot of klein die ook moge zijn. Er is geen betere plek om hieraan uitdrukking te geven dan op Schiphol, een plek waar miljoenen mensen op weg zijn naar hun volgende bestemming, letterlijk en figuurlijk.
Quote: De afgelopen drie jaar toevallig nog op Schiphol geweest? Dan zijn ze je vast niet ontgaan: de oranje passagiersbruggen van ING, of de selfie-stand waar je een passende achtergrond kunt kiezen. ING koos voor een multi-touchpoint campagne met een persoonlijke twist. Creatief en opvallend.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers