TOP X Case: Convenience Vers assortiment

TOP X Case: Convenience Vers assortiment
  • Algemeen
  • 13 jul 2018 @ 12:03
  • 2295 x gelezen
  • Link
  • Sales
    Sales


    BBP Media
  • Geen tag
  • 13 jul 2018 @ 12:03
  • 2295 x gelezen
  • Sales

Naam van de case: Convenience Vers assortiment
Opdrachtgever: Albert Heijn
Doelstelling: Bouwen aan de kwaliteit en herkenbaarheid van het verse maaltijden assortiment van Albert Heijn.
Bureau: dBOD
Type: Packaging  

Quote:

De verse maaltijden van het Albert Heijn huismerk zijn verser, lekkerder en gezonder dan ooit tevoren. En dat mag gezien worden. In het nieuwe packaging concept draait alles om transparantie. In één oogopslag zie je de maaltijd, de ingrediënten en de voedingswaarden. Het etiket valt op door z’n eenvoud, endorsed branding en de Instagram-stijl fotografie. De ‘daily made’ stijl accentueert dat alle maaltijden - Italiaans, Aziatisch en Hollands –versbereid worden in de vers-keuken van Albert Heijn.

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken