TOP X Case: Convenience Vers assortiment
- 13 jul 2018 @ 12:03
- Sales
Naam van de case: Convenience Vers assortiment
Opdrachtgever: Albert Heijn
Doelstelling: Bouwen aan de kwaliteit en herkenbaarheid van het verse maaltijden assortiment van Albert Heijn.
Bureau: dBOD
Type: Packaging
Quote:
De verse maaltijden van het Albert Heijn huismerk zijn verser, lekkerder en gezonder dan ooit tevoren. En dat mag gezien worden. In het nieuwe packaging concept draait alles om transparantie. In één oogopslag zie je de maaltijd, de ingrediënten en de voedingswaarden. Het etiket valt op door z’n eenvoud, endorsed branding en de Instagram-stijl fotografie. De ‘daily made’ stijl accentueert dat alle maaltijden - Italiaans, Aziatisch en Hollands –versbereid worden in de vers-keuken van Albert Heijn.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers