TOP X Case: Convenience Vers assortiment
- 13 jul 2018 @ 12:03
- Sales
Naam van de case: Convenience Vers assortiment
Opdrachtgever: Albert Heijn
Doelstelling: Bouwen aan de kwaliteit en herkenbaarheid van het verse maaltijden assortiment van Albert Heijn.
Bureau: dBOD
Type: Packaging
Quote:
De verse maaltijden van het Albert Heijn huismerk zijn verser, lekkerder en gezonder dan ooit tevoren. En dat mag gezien worden. In het nieuwe packaging concept draait alles om transparantie. In één oogopslag zie je de maaltijd, de ingrediënten en de voedingswaarden. Het etiket valt op door z’n eenvoud, endorsed branding en de Instagram-stijl fotografie. De ‘daily made’ stijl accentueert dat alle maaltijden - Italiaans, Aziatisch en Hollands –versbereid worden in de vers-keuken van Albert Heijn.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
- [branded content] De naadloze integratie van CSRD in de gehele...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing