[Production masterclass] 'Digital productie is voor veel marketeers een black box'

[Production masterclass] 'Digital productie is voor veel marketeers een black box'
  • Algemeen
  • 11 feb 2015 @ 09:03
  • 21112 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieKennissessie

Digital productie is voor veel marketeers een 'black box', een ondefinieerbare opsomming van disciplines en deliverables, knutselwerk & een kostenpost tegelijk. Om deze reden houdt Wesley ter Haar, mede-oprichter van bureau Media Monks, op 19 februari zijn presentatie tijdens de masterclass 'Production 2.0 for Marketeers', georganiseerd door MarketingTribune. In deze sessie gooit Media Monks het dak eraf, belooft Ter Haar. 'Dit gebeurt aan de hand van succesvolle cases, globale trends en praktische do’s & don’ts. Zo wordt duidelijk hoe uitvoering een essentieel onderdeel is om het digitale domein in vervoering te brengen.'

Ter Haar: 'Digitaal is al lang niet meer een afgebakende discipline of domein, een lijst met deliverables om af te vinken. Digitaal is niks minder dan de altijd aanwezige interface -letterlijk en figuurlijk- tussen merken en mensen en vice versa. In het wwwilde westen van schermen, platformen en technologie waar marketeers en merken zichzelf staande moeten houden, leunen de grote ideeën en slimme strategieën meer dan ooit op executie. De digitale interactie en interface met de klant is in steed meer gevallen de dagelijkse definitie van je product, dienst en merk, en kwaliteit telt.

Hoe structureer je als merk en marketeer een digitaal project, wat is succesvol en hoe kan de uitvoering bijdragen om onderdeel te worden van de digital discussie. Welke trends en technologie komen eraan, en hoe experimenteer en evolueer je als marketeer zonder blind te zijn voor budget. Aan de hand van praktische voorbeelden, inspirerende cases en een mix van informatie en inzicht word het productie process zorgvuldig blootgelegd en onder de loep genomen.  Dit alles komt aan de orde tijdens de masterclass Production 2.0 for Marketeers, georganiseerd samen met MarketingTribune

We eindigen de sessie met de fun en functionaliteit van de nieuwste gadgets, van wearables en virtual reality producten, tot up-and-coming platformen en producten.'

Mis deze masterclass van MarketingTribune niet en schrijf je nu in voor slechts 75 euro. Beperkt aantal kaarten. (PvWK)

OVER WESLEY TER HAAR EN MEDIA MONKS
Mede-oprichter MediaMonks in 2001, met 14 jaar ervaring in de frontlinie van digitale productie en processen. Head of operations, fan van deadlines, en verantwoordelijk voor de aansturing van 250 Monks in 4 landen en 5 kantoren. MediaMonks is in 2014 verkozen tot het meest prijswinnende digitale productie bureau ter wereld.

OVER PRODUCTION 2.O FOR MARKETEERS
MarketingTribune gunt exclusief aan marketeers op 19 februari 2015 een kijkje achter de schermen van communicatie-producties. Tijdens deze compacte, vriendelijk geprijsde masterclass ‘Production 2.0 for Marketeers’ leert u van drie toppartijen wat er precies komt kijken bij het maken van een film-, geluids- en online producties. Dat is wel handig, in een tijd dat de uitvoering van marketingcommunicatie flink aan het veranderen is. Adverteerders halen creatie in huis, reclamebureaus doen zelf productie en productiehuizen werken rechtstreeks voor adverteerders. En omdat iedereen al met een iPhone kan filmen en monteren, moet het ook vooral steeds goedkoper.
‘Om in dit schuivende landschap wat piketpaaltjes te slaan, doen we mee’, aldus regisseur Jacques Vereecken namens de betrokken bureaus. Doel is de marketeer inzicht te geven in het hedendaagse productieproces in al z'n facetten.

www.marketingtribune.nl/production


Wesley ter Haar


 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken