Nieuw team voor Marketingfacts
- Algemeen
- 20 mrt 2018 @ 10:29
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 20 mrt 2018 @ 10:29
- Redactie MarketingTribune
Het nieuwe team van Marketingfacts is compleet. Dit drietal gaat invulling geven aan een vernieuwd marketingplatform, dat naast de huidige doelgroep ook de achterban van kersverse strategische partner Nima aan zich weet te binden.
De hoofdredactie bestaat uit twee oude bekenden: Jeroen Mirck (al ruim vier jaar freelance contentmanager van MarketingTribune) en Luuk Ros, voormalige hoofdredacteur van MarketingTribune en de onlangs opgeheven tegenhanger Tijdschrift voor Marketing. Mirck (ex-Adformatie, ex-Emerce) is sinds januari in vaste dienst getreden bij uitgever BBP Media. Ros is als manager Content & Business van Nima vanaf maart ten dele gedetacheerd bij Marketingfacts.
Mirck en Ros krijgen ondersteuning van Karin Thybaut, die als eindredacteur alle content op het platform en in de nieuwsbrieven coördineert. Dit betreft zowel de redactionele productie als banners en advertorials. Thybaut werkte hiervoor als B2B-marketeer en online redacteur bij WPG Media.
Het drietal ontwikkelt momenteel een nieuw plan dat Marketingfacts moet uitbouwen tot een nog breder en onmisbaarder kennisinstituut voor marketeers.
www.marketingfacts.nl
Vlnr Jeroen Mirck, Luuk Ros en Karin Thybaut, het nieuwe redactionele team van Marketingfacts.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers