Nieuw team voor Marketingfacts

Nieuw team voor Marketingfacts
  • Algemeen
  • 20 mrt 2018 @ 10:29
  • 10249 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Personalia

Het nieuwe team van Marketingfacts is compleet. Dit drietal gaat invulling geven aan een vernieuwd marketingplatform, dat naast de huidige doelgroep ook de achterban van kersverse strategische partner Nima aan zich weet te binden.

De hoofdredactie bestaat uit twee oude bekenden: Jeroen Mirck (al ruim vier jaar freelance contentmanager van MarketingTribune) en Luuk Ros, voormalige hoofdredacteur van MarketingTribune en de onlangs opgeheven tegenhanger Tijdschrift voor Marketing. Mirck (ex-Adformatie, ex-Emerce) is sinds januari in vaste dienst getreden bij uitgever BBP Media. Ros is als manager Content & Business van Nima vanaf maart ten dele gedetacheerd bij Marketingfacts.

Mirck en Ros krijgen ondersteuning van Karin Thybaut, die als eindredacteur alle content op het platform en in de nieuwsbrieven coördineert. Dit betreft zowel de redactionele productie als banners en advertorials. Thybaut werkte hiervoor als B2B-marketeer en online redacteur bij WPG Media.

Het drietal ontwikkelt momenteel een nieuw plan dat Marketingfacts moet uitbouwen tot een nog breder en onmisbaarder kennisinstituut voor marketeers.

www.marketingfacts.nl

Vlnr Jeroen Mirck, Luuk Ros en Karin Thybaut, het nieuwe redactionele team van Marketingfacts.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken