ID&T komt met 'Tijdloos'-camping
- Algemeen
- 9 jun 2020 @ 12:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EntertainmentCreatie
- 9 jun 2020 @ 12:01
- Lucas Boon
Dance-organisatie ID&T, bekend van grootschalige festivals als Mysteryland en Defqon1, komt deze zomer met een nieuw concept: een intieme familiecamping genaamd Tijdloos. 'We verwachten meer vraag dan aanbod.'
De organisatie tovert het Ermerstrand te Erm (Drenthe) om tot 'een inspirerend paradijs, waar families en vrienden onvoorwaardelijk van het leven kunnen genieten. Verwacht deze zomer dus geen dreunende beats van ID&T, maar vooral veel 'liefde en vakmanschap'.
Carina Kornfeind, creative director van Tijdloos, zegt: 'In tijden van crisis word je geïnspireerd om out of the box te denken en zo is Tijdloos geboren: de wonderlijkste vakantiebestemming van 2020. Iets totaal anders dan de festivals die wij normaliter organiseren. We laten onze agenda's, afspraken en zelfs de tijd achter ons, om samen met dierbaren onvoorwaardelijk van het leven te kunnen genieten. De camping biedt beperkte beschikbaarheid, omdat we mensen letterlijk en figuurlijk de ruimte moeten en willen geven, dus we verwachten dat er meer vraag dan aanbod zal zijn.'
Op het Ermerstrand krijgen bezoekers de kans om 'te leven in het nu'. Ruim een maand lang, van 10 juli tot 17 augustus, wordt er op 20 hectare grond een programma aan activiteiten voor 'body, mind en soul' georganiseerd. Zo kan de campinggast zich onderdompelen in theaterworkshops, intieme pop-up concerten, lezingen en yoga-sessies. Ook is er een sportief programma met waterskiën, zwemmen en suppen. Voor kinderen zijn er speurtochten en creatieve natuurworkshops.
Overnachtingen kunnen worden geboekt vanaf vandaag (9 juni) om 12 uur via wij-zijn-tijdloos.nl.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 233] Geert Janssen - merkverantwoordelijke Maes...
- Gen Z vecht vaak tegen microstress
- Groningen toont lef met nieuwe stadsprofilering
- TicketSwap en ADE duiken in belevingswereld Gen Z
- Maaltijdgemak centraal in Albert Heijns tweede commercial met...
- Sweetie opgenomen in expo Van Abbe Eindhoven 'Bridging Minds'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

