ID&T komt met 'Tijdloos'-camping
- Algemeen
- 9 jun 2020 @ 12:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EntertainmentCreatie
- 9 jun 2020 @ 12:01
- Lucas Boon
Dance-organisatie ID&T, bekend van grootschalige festivals als Mysteryland en Defqon1, komt deze zomer met een nieuw concept: een intieme familiecamping genaamd Tijdloos. 'We verwachten meer vraag dan aanbod.'
De organisatie tovert het Ermerstrand te Erm (Drenthe) om tot 'een inspirerend paradijs, waar families en vrienden onvoorwaardelijk van het leven kunnen genieten. Verwacht deze zomer dus geen dreunende beats van ID&T, maar vooral veel 'liefde en vakmanschap'.
Carina Kornfeind, creative director van Tijdloos, zegt: 'In tijden van crisis word je geïnspireerd om out of the box te denken en zo is Tijdloos geboren: de wonderlijkste vakantiebestemming van 2020. Iets totaal anders dan de festivals die wij normaliter organiseren. We laten onze agenda's, afspraken en zelfs de tijd achter ons, om samen met dierbaren onvoorwaardelijk van het leven te kunnen genieten. De camping biedt beperkte beschikbaarheid, omdat we mensen letterlijk en figuurlijk de ruimte moeten en willen geven, dus we verwachten dat er meer vraag dan aanbod zal zijn.'
Op het Ermerstrand krijgen bezoekers de kans om 'te leven in het nu'. Ruim een maand lang, van 10 juli tot 17 augustus, wordt er op 20 hectare grond een programma aan activiteiten voor 'body, mind en soul' georganiseerd. Zo kan de campinggast zich onderdompelen in theaterworkshops, intieme pop-up concerten, lezingen en yoga-sessies. Ook is er een sportief programma met waterskiën, zwemmen en suppen. Voor kinderen zijn er speurtochten en creatieve natuurworkshops.
Overnachtingen kunnen worden geboekt vanaf vandaag (9 juni) om 12 uur via wij-zijn-tijdloos.nl.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Onderzoek: Merken zouden meer aandacht kunnen besteden aan het...
- VIA: ‘Bureaus moeten fundamenteel van koers veranderen’
- [column] Monocultuur in marketing: Een recept voor instorting
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes