Wieke van Dijk nieuwe Marketing & Communications Manager Auping

Wieke van Dijk nieuwe Marketing & Communications Manager Auping
  • Algemeen
  • 16 jan 2024 @ 14:14
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Wieke van Dijk is aangesteld als Marketing & Communications Manager van bedden- en matrassenmerk Auping. Ze is onder andere verantwoordelijk voor het initiëren en uitvoeren van de integrale marketing-, PR- en communicatiestrategie.

Van Dijk heeft ruime ervaring op het gebied van marketing en communicatie. Voordat ze bij Auping aan de slag ging, was ze Senior Campaign Manager bij Albert Heijn en manager van het Allerhande-platform. In de jaren ervoor was ze Head of Marketing & Communication bij Dirk van den Broek en werkte ze als Creative Director bij communicatie- en contentmarketingbureau MPG.

Dijana Husedinovic, CMO van Auping, is verheugd over de komst van Van Dijk: ‘Auping is koploper in de circulaire transformatie van de matrassenmarkt; een spannend en uitdagend concurrentieveld. Samen met het team maken we Auping toekomstbestendig. Wieke kan hier met haar brede retailervaring, analytische blik en creativiteit een waardevolle bijdrage aan leveren.’

Van Dijk deelt haar enthousiasme: ‘Ik ben erg trots om deel te mogen zijn van een bedrijf dat zich inzet voor toekomstige generaties. Ik kijk er daarom naar uit om samen met Jan-Joost Bosman (CEO), Dijana en de rest van het Auping-team invulling te geven aan de strategie van dit prachtige merk.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken