ING kleurt Pride Amsterdam
- B2b
- 27 jul 2018 @ 10:50
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Campagnes
- 27 jul 2018 @ 10:50
- Redactie Contentmarketing
Ook ING haakt in op de Pride Amsterdam. De bank is dit jaar voor het eerst partner van het event en presenteert de campagne 'Kleur het leven'.
De campagne is de komende twee weken online en in het straatbeeld te zien. Op Schiphol, Amsterdam Centraal en de metrostations in de hoofdstad worden reizigers verwelkomd met de boodschap 'Freedom, here I come' met daarbij de uiting van de regenboogvlag. Op de luchthaven is daarnaast een bagagebelt uitgevoerd in regenboogkleuren en vanaf vandaag kunnen klanten een ING Betaalpas in regenboogkleuren aanvragen via MijnING.nl. Ook komt het campagnebeeld terug op de social kanalen van de bank en in de app.
Volgende week verschijnt een online video met daarin een ING-werknemer centraal die zich voorbereidt op de Pride en specifiek de Canal Parade. Hierin vertelt hij wat de Pride voor hem persoonlijk betekent.
ING zegt veel waarde te hechten aan diversiteit. Zo hebben vaders en niet-biologische moeders die bij de bank werken recht op een maand betaald verlof na de geboorte van hun kind. Ook krijgen medewerkers de mogelijkheid om jaarlijks anderhalve dag betaald verlof op te nemen op voor hen belangrijke feestdagen.
Pride
De Pride, voorheen Gaypride, is een negendaags festival om te vieren dat 'je kunt zijn wie je bent en mag houden van wie je wilt'. Het jaarlijkse hoogtepunt is de Canal Parade bestaande uit een stoet van tachtig boten en honderdduizenden bezoekers. Het event gaat morgen (zaterdag 28 juli) van start.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing