ING kleurt Pride Amsterdam
- B2b
- 27 jul 2018 @ 10:50
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Campagnes
- 27 jul 2018 @ 10:50
- Redactie Contentmarketing
Ook ING haakt in op de Pride Amsterdam. De bank is dit jaar voor het eerst partner van het event en presenteert de campagne 'Kleur het leven'.
De campagne is de komende twee weken online en in het straatbeeld te zien. Op Schiphol, Amsterdam Centraal en de metrostations in de hoofdstad worden reizigers verwelkomd met de boodschap 'Freedom, here I come' met daarbij de uiting van de regenboogvlag. Op de luchthaven is daarnaast een bagagebelt uitgevoerd in regenboogkleuren en vanaf vandaag kunnen klanten een ING Betaalpas in regenboogkleuren aanvragen via MijnING.nl. Ook komt het campagnebeeld terug op de social kanalen van de bank en in de app.
Volgende week verschijnt een online video met daarin een ING-werknemer centraal die zich voorbereidt op de Pride en specifiek de Canal Parade. Hierin vertelt hij wat de Pride voor hem persoonlijk betekent.
ING zegt veel waarde te hechten aan diversiteit. Zo hebben vaders en niet-biologische moeders die bij de bank werken recht op een maand betaald verlof na de geboorte van hun kind. Ook krijgen medewerkers de mogelijkheid om jaarlijks anderhalve dag betaald verlof op te nemen op voor hen belangrijke feestdagen.
Pride
De Pride, voorheen Gaypride, is een negendaags festival om te vieren dat 'je kunt zijn wie je bent en mag houden van wie je wilt'. Het jaarlijkse hoogtepunt is de Canal Parade bestaande uit een stoet van tachtig boten en honderdduizenden bezoekers. Het event gaat morgen (zaterdag 28 juli) van start.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- M&A-markt digitale bureaus versnelt... 05-11-2025
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
- Buitenreclame groeit door, digitaal... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

