SchaalX lanceert label uit liefde voor publieke sector
- B2b
- 14 feb 2019 @ 10:32
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- ArbeidsmarktHR
- 14 feb 2019 @ 10:32
- Redactie MarketingTribune
Werving- en selectiebureau SchaalX richt zijn pijlen op de publieke sector en lanceert 'SchaalX public'. Het label moet organisaties en overheden in het publiek domein helpen met de invulling van digital-, marketing- en communicatiefuncties.
Met de lancering van het label wil SchaalX zich in de non-profitmarkt zichtbaarder maken en zich positioneren als het meest vernieuwende bureau met digital expertise in de publieke sector.
SchaalX public richt zich op de bemiddeling van professionals voor vaste functies en interim opdrachten in het publiek domein: overheid, semi-overheid, zorg en onderwijs. De organisaties in deze sector moeten mee veranderen met de wereld om hen heen. Digital kennis en expertise op de werkvloer zijn noodzakelijk om deze veranderingen te begeleiden en hiervoor zijn professionals nodig met de juiste kennis, vaardigheden en maatschappelijke drijfveren. SchaalX public kent deze professionals en helpt de publieke sector sneller te groeien door de inzet van zijn digital expertise.
Kruisbestuiving
Erik de Vogel, leadconsultant bij SchaalX public, laat weten: 'Ons team heeft een flinke dosis ervaring in het werkveld van de publieke sector en heeft daarnaast een stevige digital achtergrond. Hierdoor zijn we met SchaalX public in staat om sneller de juiste professionals uit ons netwerk te selecteren én unieke profielen in deze schaarse markt te vinden. Daarnaast zien we in het publiek domein vaak de behoefte aan kennis en expertise uit de profit sector, bijvoorbeeld waar het gaat om opereren vanuit het klantperspectief, het optimaliseren van online kanalen en het digitaliseren van de dienstverlening. Aangezien SchaalX ook in de commerciële sector actief is, zijn we goed in het maken van een kruisbestuiving in kennis en ervaring tussen commercieel en publiek domein.'
Ga voor meer informatie naar de website.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing