Seksretailer Pabo jaar na doorstart failliet
- B2b
- 10 jul 2019 @ 00:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenZakelijk
- 10 jul 2019 @ 00:05
- Peter van Woensel Kooy
Het Nederlandse erotiekverzendhuis Pabo is failliet verklaard. Eerder deze week werd al bekend dat het bedrijf uitstel van betaling had aangevraagd.
Pabo, een Nederlandse dochter van de Duitse erotiekonderneming Beate Uhse, ging in 2018 ook al failliet, maar na een doorstart kon er toch een grote groep werknemers blijven werken. Het faillissement van het erotiekbedrijf uit Zeeuws-Vlaanderen was volgens het bedrijf nodig om bepaalde bedrijfsonderdelen weer gezond te maken, aldus Nu.nl. In oktober 2018 maakte het merk nog een doorstart onder de naam 'Pabo 4.0'. Het verzendhuis, bekend van de pikante catalogi, is gevestigd in Hulst en telde recent nog circa 60 werknemers.
(bron: Nu)
fotocredit: Roksolana Zasiadko / Unsplash
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Steven Bodde nieuwe CEO Traffic Today16-09-2025
- TicketSwap onthult trends... 15-09-2025
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
- Marketingtransfers week 36, 202505-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes