Seksretailer Pabo jaar na doorstart failliet

  • B2b
  • 10 jul 2019 @ 00:05
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenZakelijk

Het Nederlandse erotiekverzendhuis Pabo is failliet verklaard. Eerder deze week werd al bekend dat het bedrijf uitstel van betaling had aangevraagd.

Pabo, een Nederlandse dochter van de Duitse erotiekonderneming Beate Uhse, ging in 2018 ook al failliet, maar na een doorstart kon er toch een grote groep werknemers blijven werken. Het faillissement van het erotiekbedrijf uit Zeeuws-Vlaanderen was volgens het bedrijf nodig om bepaalde bedrijfsonderdelen weer gezond te maken, aldus Nu.nl. In oktober 2018 maakte het merk nog een doorstart onder de naam 'Pabo 4.0'. Het verzendhuis, bekend van de pikante catalogi, is gevestigd in Hulst en telde recent nog circa 60 werknemers.
(bron: Nu)

fotocredit: Roksolana Zasiadko / Unsplash

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken