Jean-Paul Schaddé van Dooren naar VNOM
- B2b
- 2 dec 2020 @ 16:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 2 dec 2020 @ 16:17
- Lucas Boon
Zelfbenoemd marketingkoning Jean-Paul Schaddé van Dooren (36) heeft een nieuwe baan. Hij is deze week gestart als senior marketeer bij techniekbemiddelaar VNOM in Rotterdam.
Tot april dit jaar was Schaddé van Dooren actief als PR & marketing manager bij Babbage Company. Zijn werkzaamheden voor horeca-platform Cityguys, waar hij medeoprichter van is, bleven in de tussentijd gewoon doorgaan.
Maar nu dus een nieuwe uitdaging, bij VNOM in Rotterdam. Een wellicht onverwachte move van de Amsterdammer. Schaddé van Dooren verklaart: 'Ik ben begonnen met het intensiever volgen van Sparta Rotterdam in de Eredivisie en VNOM is co-sponsor van deze club, dus wellicht is het merk je weleens opgevallen op het shirt van de Spartanen. Het is hier gezellig, maar het is ook een typisch Rotterdams bedrijf, dus de handen moeten uit de mouwen. In de afgelopen jaren is er hard gewerkt aan online marketing en er staat een basis waar je u tegen zegt, maar er is ook veel werk aan de winkel.' Waar ligt de uitdaging? Schaddé van Dooren: 'Groei. VNOM groeit al jaren en dat blijft ook de doelstelling. Er liggen kansen op het gebied van branding, e-mail-marketing en social media en er valt nog genoeg te optimaliseren. En we kunnen natuurlijk leuke dingen doen met Sparta, als we straks weer naar het stadion mogen.'
Ondanks 'alle ellende in de horeca' gaat Cityguys gewoon door, zegt Schaddé van Dooren. 'Al zoeken natuurlijk aanzienlijk minder mensen nu naar tips voor een lekker restaurant. Omdat de guys en ik niet meer elke avond uit eten 'moesten', hielden we zoveel vrije tijd over, dat we het afgelopen jaar aan een nieuwe website hebben gewerkt. Die is er helemaal klaar voor als de horeca weer opengaat. Nu heb ik in ieder geval genoeg tijd om fulltime voor VNOM aan de slag te gaan.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing