Thomas Barta (keynote NMD 2021): 'Waarom marketeers nu moedig moeten zijn'

Thomas Barta (keynote NMD 2021): 'Waarom marketeers nu moedig moeten zijn'
  • B2b
  • 20 mei 2021 @ 08:00
  • 33487 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • MarketingEvenement

Keynote van Nima Marketing Day 2021 Thomas Barta is coauteur van The 12 Powers of a Marketing Leader en oprichter van The Marketing Leadership Masterclass. Hij weet dus wel het een het ander over marketingleiderschap en deelt dat donderdag 9 september 2021 met de bezoekers van NMD.

De voormalig partner van McKinsey deed onderzoek naar wat een marketingleider met impact maakt onder maar liefst 68.000 respondenten. To top it all off: Barta is Marketing Academy Leadership Dean en Honorary Fellow of The Marketing Society.

'Dit is de tijd voor vernieuwers, veranderaars en regelovertreders'
Tijdens zijn openingskeynote op 9 september in DeFabrique in Utrecht met als titel Why marketers must now be brave gaat hij in op het post-coronatijdperk en de gevolgen voor marketeers. Barta: ‘Het zijn de dappere marketeers die gaan winnen. Dankzij corona hebben we de grootste testprogramma's ooit uitgevoerd en niemand kan voorspellen wat er komt, wat blijft of wat er zal veranderen. Dit is de tijd voor vernieuwers, veranderaars en regelovertreders. Moet je echt moedig zijn om te slagen? 's Werelds grootste onderzoek naar moed in marketing heeft het antwoord.’

WAT Nima Marketing Day
WANNEER Donderdag 9 september 2021
WAAR DeFabrique Utrecht
INFORMATIE nimamarketingday.nl.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken