Validators breidt onderzoek voor Suntory uit naar 28 landen
- B2b
- 5 aug 2021 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Onderzoek
- 5 aug 2021 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Sinds begin 2020 is Validators internationaal onderzoekpartner voor Suntory Beverage & Foods in twintig landen voor merken als Schweppes, Orangina en Dr. Pepper. Na een pitch wordt het onderzoek nu uitgebreid naar 28 landen.
Het onderzoek bestaat uit brand tracking en post-testing. Celeste Miller, Consumer & Planning Specialist bij Suntory: ‘Wij zochten een flexibele partner die net als wij middels het Byron Sharp-gedachtegoed werkt én dit op internationale schaal kan verzorgen. Validators heeft in 2020 voor één Business Unit bewezen die partner te zijn en wist in dit nieuwe pitchtraject ook voor vier andere Business Units te overtuigen.’
Validators: ‘Met ons online Insights Platform zijn onderzoek makkelijk internationaal schaalbaar’
Vanaf maart 2021 is Validators gestart met continu onderzoek in twintig landen en puntmetingen in acht landen buiten Europa. ‘Met ons online Insights Platform zijn onderzoeken makkelijk internationaal schaalbaar’, aldus Peter Meijer, accountmanager Suntory bij Validators.
Validators is trots als middelgroot bureau uit het kleine Nederland zo’n grote klus binnen te slepen. CEO Validators Martin Leeflang: ‘Er waren maar liefst 25 partijen in de race. Het winnen van deze pitch etaleert de kracht van onze innovatieve software en ons enthousiaste team.’
Over Suntory
Suntory is een Japanse groep van brouwerijen en distilleerderijen. Het bedrijf werd in 1899 opgericht en is een van de grootste producenten van bier en sterke drank in Japan. Daarnaast bezit het bedrijf ook verschillende frisdrankmerken en -producenten en is het de licentiehouder van Pepsi Cola in Japan.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Steven Bodde nieuwe CEO Traffic Today16-09-2025
- TicketSwap onthult trends... 15-09-2025
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
- Marketingtransfers week 36, 202505-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes