One Shoe wint pitch Kieskeurig

One Shoe wint pitch Kieskeurig
  • Bureaus
  • 26 mei 2014 @ 12:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesOnline advertisingKlanten

Na een pitch heeft reclamebureau One Shoe de opdracht gewonnen voor de nieuwe campagne van Kieskeurig.nl. Het Utrechtse bureau is verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de campagne, waaronder de radio- en tv-commercials en online bannering. Vanaf medio juni wordt de nieuwe campagne van Kieskeurig landelijk uitgerold.

One Shoe is een full-service bureau waar strategie, advertising, webdevelopment en mobile verenigd zijn onder één dak. In acht jaar tijd is One Shoe gegroeid naar een bureau met veertig medewerkers en is hiermee een van de snelst groeiende reclamebureaus van Nederland.

Kieskeurig.nl, onderdeel van Sanoma, is in 1999 gestart en uitgegroeid tot een toonaangevende consumentensite in Nederland. Het doel van Kieskeurig is om de consument betrouwbare, onafhankelijke informatie te verschaffen over diverse producten. Dagelijks bezoeken ruim 170.000 consumenten de website. Zij vergelijken hier producten, prijzen en winkels, beschrijven hun ervaringen met producten en lezen de reviews van andere consumenten. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken