Gaastra kiest Carat en Social Embassy

Gaastra kiest Carat en Social Embassy
  • Bureaus
  • 17 sep 2014 @ 11:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPitchesCampagnesSocial media

Na een bureauoriëntatie heeft het nautische kledingmerk Gaastra uit een selectie van diverse media- en social media-bureaus gekozen voor Carat en Social Embassy, twee bureaus die onderdeel uitmaken van Dentsu Aegis Network Netherlands.

Gaastra heeft recent een nieuwe campagne gelanceerd. Het kledingmerk is een creatieve samenwerking aangegaan met Rutger Hauer, waarin een korte karakteristieke film is gemaakt over de legende van The Flying Dutchman. Een andere celebrity verzorgde de fotografie: Bryan Adams, ooit een populaire rockzanger, tegenwoordig een begenadigd fotograaf.

Carat en Social Embassy verzorgen in Nederland en Duitsland de digitale en social strategie, planning en buying.

Over de keuze voor Carat en Social Embassy zegt Joke Ploeg, Brand Content & Online Manager van Gaastra: 'Om deze prachtige campagne zo effectief mogelijk over te brengen richting onze doelgroep, hebben we een aantal bureaus uitgenodigd om deel te nemen aan een pitch. Carat en Social Embassy hebben op basis van interessante doelgroep insights een geïntegreerde digitale en social strategie aan ons gepresenteerd. Daarnaast is de nauwe samenwerking tussen beide Dentsu Aegis Network labels doorslaggevend geweest in onze keuze.'

Sander Fauth, managing director Carat over de samenwerking met Gaastra: 'We zijn erg trots dat we voor een mooi merk als Gaastra aan de slag mogen gaan. We zijn ervan overtuigd dat de geïntegreerde digitale en social strategie zal zorgen voor een sterke campagne.'

De nieuwe campagne van Gaastra (al eerder te zien op MarketingTribune.nl) is vorige week gestart en zal vanaf deze week ondersteund worden met een intensieve online campagne.  



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken