Gaastra kiest Carat en Social Embassy
- Bureaus
- 17 sep 2014 @ 11:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediabureauPitchesCampagnesSocial media
- 17 sep 2014 @ 11:20
- Redactie Bureaus
Na een bureauoriëntatie heeft het nautische kledingmerk Gaastra uit een selectie van diverse media- en social media-bureaus gekozen voor Carat en Social Embassy, twee bureaus die onderdeel uitmaken van Dentsu Aegis Network Netherlands.
Gaastra heeft recent een nieuwe campagne gelanceerd. Het kledingmerk is een creatieve samenwerking aangegaan met Rutger Hauer, waarin een korte karakteristieke film is gemaakt over de legende van The Flying Dutchman. Een andere celebrity verzorgde de fotografie: Bryan Adams, ooit een populaire rockzanger, tegenwoordig een begenadigd fotograaf.
Carat en Social Embassy verzorgen in Nederland en Duitsland de digitale en social strategie, planning en buying.
Over de keuze voor Carat en Social Embassy zegt Joke Ploeg, Brand Content & Online Manager van Gaastra: 'Om deze prachtige campagne zo effectief mogelijk over te brengen richting onze doelgroep, hebben we een aantal bureaus uitgenodigd om deel te nemen aan een pitch. Carat en Social Embassy hebben op basis van interessante doelgroep insights een geïntegreerde digitale en social strategie aan ons gepresenteerd. Daarnaast is de nauwe samenwerking tussen beide Dentsu Aegis Network labels doorslaggevend geweest in onze keuze.'
Sander Fauth, managing director Carat over de samenwerking met Gaastra: 'We zijn erg trots dat we voor een mooi merk als Gaastra aan de slag mogen gaan. We zijn ervan overtuigd dat de geïntegreerde digitale en social strategie zal zorgen voor een sterke campagne.'
De nieuwe campagne van Gaastra (al eerder te zien op MarketingTribune.nl) is vorige week gestart en zal vanaf deze week ondersteund worden met een intensieve online campagne.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- strategie
- Flying Dutchman
- bureau
- mediabureau
- social media
- Social Embassy
- kleding
- campagne
- Dentsu Aegis Network
- pitch
- oriëntatie
- Carat
- Rutger Hauer
- Gaastra
- nautisch
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
Laatste Nieuws
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing