Atout France kiest opnieuw voor 3sixtyfive
- Bureaus
- 4 feb 2015 @ 09:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaCampagnesPRBranded contentPromotie
- 4 feb 2015 @ 09:56
- Redactie Bureaus
Atout France kiest voor haar 2015 campagne wederom voor 3sixtyfive. Het wordt het vierde jaar dat het digitale bureau uit Haarlem aan de slag gaat voor het Frans Bureau voor Toerisme.
Al eerder ontwikkelde 3sixtyfive onder andere het social programma PlusFrance: een community met tips met twee bijbehorende mobiele apps. Bezoekers kunnen hier samen Frankrijk ontdekken door middel van tips gebaseerd op diverse thema's of regio's.
3sixtyfive is een digitaal bureau gespecialiseerd in social media en richt zich op het structureel verbinden van merk en mens. 3sixtyfive werkte al voor opdrachtgevers als Inholland, Nintendo, Lotto, V&D en Amnesty International.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- marketing
- social media
- content
- toerisme
- promotie
- Frankrijk
- 3sixtyfive
- Atout France
- digitaal
- bureau
- PR
- vakantie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes