Atout France kiest opnieuw voor 3sixtyfive
- Bureaus
- 4 feb 2015 @ 09:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaCampagnesPRBranded contentPromotie
- 4 feb 2015 @ 09:56
- Redactie Bureaus
Atout France kiest voor haar 2015 campagne wederom voor 3sixtyfive. Het wordt het vierde jaar dat het digitale bureau uit Haarlem aan de slag gaat voor het Frans Bureau voor Toerisme.
Al eerder ontwikkelde 3sixtyfive onder andere het social programma PlusFrance: een community met tips met twee bijbehorende mobiele apps. Bezoekers kunnen hier samen Frankrijk ontdekken door middel van tips gebaseerd op diverse thema's of regio's.
3sixtyfive is een digitaal bureau gespecialiseerd in social media en richt zich op het structureel verbinden van merk en mens. 3sixtyfive werkte al voor opdrachtgevers als Inholland, Nintendo, Lotto, V&D en Amnesty International.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- toerisme
- marketing
- Atout France
- vakantie
- 3sixtyfive
- promotie
- Frankrijk
- PR
- bureau
- social media
- digitaal
- content
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

