Atout France kiest opnieuw voor 3sixtyfive

Atout France kiest opnieuw voor 3sixtyfive
  • Bureaus
  • 4 feb 2015 @ 09:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaCampagnesPRBranded contentPromotie

Atout France kiest voor haar 2015 campagne wederom voor 3sixtyfive. Het wordt het vierde jaar dat het digitale bureau uit Haarlem aan de slag gaat voor het Frans Bureau voor Toerisme.

Al eerder ontwikkelde 3sixtyfive onder andere het social programma PlusFrance: een community met tips met twee bijbehorende mobiele apps. Bezoekers kunnen hier samen Frankrijk ontdekken door middel van tips gebaseerd op diverse thema's of regio's. 

3sixtyfive is een digitaal bureau gespecialiseerd in social media en richt zich op het structureel verbinden van merk en mens. 3sixtyfive werkte al voor opdrachtgevers als Inholland, Nintendo, Lotto, V&D en Amnesty International.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken