DigitasLBi heet voortaan gewoon Digitas
- Bureaus
- 12 mrt 2018 @ 18:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingInteractieStrategieDigitaalMerken
- 12 mrt 2018 @ 18:12
- Redactie Bureaus
Digitaal marketing agency DigitasLBi heet voortaan Digitas. Sinds de fusie tussen Digitas en LBi in 2013 is het bureau geïntegreerd tot een wereldwijd netwerk. Het vereenvoudigen van de naam naar Digitas weerspiegelt de ambitie van de volledige eenwording van het bedrijf als ‘The Connected Marketing Agency’.
De versimpelde naam versterkt enerzijds het merk en de positie binnen het internationale netwerk van de Publicis Groupe en levert anderzijds een sterk digitaal karakter aan het 'Power of One'-model. Aanleiding voor de rebranding is de nieuwe internationale merkstrategie, waarin authenticiteit, verbinding en verwondering sleutelwoorden zijn:
- Truth. Digitas is datagedreven en creëert authentieke ervaringen geïnspireerd door inzichten op basis van echt menselijk gedrag.
- Connection. Digitas heeft als doel merken en mensen te verbinden via alle touch-points, digitaal, fysiek en opkomende technologieën. Digitas werkt samen met partners, zusterbedrijven en klanten aan grensverleggende oplossingen door een unieke combinatie van experts uit verschillende disciplines samen te brengen.
- Wonder. Digitas is van nature nieuwsgierig naar de motieven achter gedrag, benadert uitdagingen met verbeeldingskracht en een gevoel voor wat mogelijk is. Digitas creëert ideeën die prikkelen, ogen openen en mensen raken.
Tom Bals, managing director van Digitas Amsterdam: 'We beschrijven onszelf als 'The Connected Marketing Agency', omdat we geloven dat er betere manieren zijn om merken te verbinden met mensen. Digitas is in onze ogen het bureau met het bewezen vermogen om verschillende experts op het gebied van data, strategie, creativiteit, media en technologie bij elkaar te brengen. We zien deze rebranding als een kans om ons netwerk nóg hechter en groter te maken voor onze klanten en partners. Zeker nu zij op zoek zijn naar nieuwe, aansprekende manieren om hun doelgroepen wereldwijd te bereiken. Samen met onze collega’s van Publicis One kunnen we end-to-end geïntegreerde communicatie en marketingoplossingen bieden, binnen de gehele customer journey.'
Connected marketingbureau
Digitas is ‘The Connected Marketing Agency’ en is volledig toegewijd om merken op een betere manier te verbinden met mensen. Digitas is actief in meer dan 25 landen over zes continenten en maakt deel uit van Publicis Media, een van de vier pilaren binnen Publicis Groupe, met vestigingen in meer dan 100 landen met bijna 80.000 professionals.
Moederbedrijf Publicis One biedt de specialistische merken op het gebied van creatie, media, technologie, strategie, data en productie zowel zelfstandig en als groep aan. Het concern werkt in multidisciplinaire teams. Dit businessmodel geeft klanten beschikking over de beste specialistische kennis, maar ook over alle talent, tools en data binnen de groep, zowel op lokaal als internationaal niveau.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers