Bever: buiten zit van binnen
- Bureaus
- 30 sep 2019 @ 07:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DoelgroepenRetailCampagnes
- 30 sep 2019 @ 07:44
- Lucas Boon
Buitenwinkelketen Bever lanceert vandaag in samenwerking met KesselsKramer een nieuwe campagne genaamd 'Buiten zit van binnen'. De zogenoemde Instagram first-campagne is de opvolger van 'Buiten is nooit ver weg'.
De campagne focust op de mentale impact die het buiten zijn op mensen heeft. In de campagne zijn traditionele media als radio en tv een afgeleide van online media, in plaats van andersom. Bever spreekt van een vernieuwende advertisingstrategie die onderdeel is van de crossmediale contentstrategie die het merk eind vorig jaar inzette. Wederom spelen Bever-medewerkers de hoofdrol in de campagne.
Modulaire aanpak
Hidde van der Louw, marketing en digital directeur van Bever, laat weten: 'Wanneer je als merk het doel hebt om zoveel mogelijk mensen naar buiten te krijgen, dan wil je hen ook zo gericht mogelijk aanspreken. De mentale impact van het buiten zijn is immers voor iedereen anders. We hebben daarom bewust voor een modulaire en flexibele aanpak gekozen waarbij alle doelgroepen worden bereikt met beelden die in hun interessegebied liggen: natuur, sport, sociaal of extreme sport.'
Rens de Jonge, creatief partner bij KesselsKramer, voegt daaraan toe: 'Met de nieuwe campagne blijven we, net als voorgaande jaren, mensen inspireren om meer naar buiten te gaan. De campagne laat zien dat het buiten niet alleen heel mooi is, maar dat buiten zijn er ook voor zorgt dat je je hoofd even leeg kunt maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers