Bever: buiten zit van binnen

Bever: buiten zit van binnen
  • Bureaus
  • 30 sep 2019 @ 07:44
  • 13794 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DoelgroepenRetailCampagnes

Buitenwinkelketen Bever lanceert vandaag in samenwerking met KesselsKramer een nieuwe campagne genaamd 'Buiten zit van binnen'. De zogenoemde Instagram first-campagne is de opvolger van 'Buiten is nooit ver weg'.

De campagne focust op de mentale impact die het buiten zijn op mensen heeft. In de campagne zijn traditionele media als radio en tv een afgeleide van online media, in plaats van andersom. Bever spreekt van een vernieuwende advertisingstrategie die onderdeel is van de crossmediale contentstrategie die het merk eind vorig jaar inzette. Wederom spelen Bever-medewerkers de hoofdrol in de campagne.

Modulaire aanpak

Hidde van der Louw, marketing en digital directeur van Bever, laat weten: 'Wanneer je als merk het doel hebt om zoveel mogelijk mensen naar buiten te krijgen, dan wil je hen ook zo gericht mogelijk aanspreken. De mentale impact van het buiten zijn is immers voor iedereen anders. We hebben daarom bewust voor een modulaire en flexibele aanpak gekozen waarbij alle doelgroepen worden bereikt met beelden die in hun interessegebied liggen: natuur, sport, sociaal of extreme sport.'

Rens de Jonge, creatief partner bij KesselsKramer, voegt daaraan toe: 'Met de nieuwe campagne blijven we, net als voorgaande jaren, mensen inspireren om meer naar buiten te gaan. De campagne laat zien dat het buiten niet alleen heel mooi is, maar dat buiten zijn er ook voor zorgt dat je je hoofd even leeg kunt maken.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken