Bever: buiten zit van binnen
- Bureaus
- 30 sep 2019 @ 07:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - DoelgroepenRetailCampagnes
- 30 sep 2019 @ 07:44
- Lucas Boon
Buitenwinkelketen Bever lanceert vandaag in samenwerking met KesselsKramer een nieuwe campagne genaamd 'Buiten zit van binnen'. De zogenoemde Instagram first-campagne is de opvolger van 'Buiten is nooit ver weg'.
De campagne focust op de mentale impact die het buiten zijn op mensen heeft. In de campagne zijn traditionele media als radio en tv een afgeleide van online media, in plaats van andersom. Bever spreekt van een vernieuwende advertisingstrategie die onderdeel is van de crossmediale contentstrategie die het merk eind vorig jaar inzette. Wederom spelen Bever-medewerkers de hoofdrol in de campagne.
Modulaire aanpak
Hidde van der Louw, marketing en digital directeur van Bever, laat weten: 'Wanneer je als merk het doel hebt om zoveel mogelijk mensen naar buiten te krijgen, dan wil je hen ook zo gericht mogelijk aanspreken. De mentale impact van het buiten zijn is immers voor iedereen anders. We hebben daarom bewust voor een modulaire en flexibele aanpak gekozen waarbij alle doelgroepen worden bereikt met beelden die in hun interessegebied liggen: natuur, sport, sociaal of extreme sport.'
Rens de Jonge, creatief partner bij KesselsKramer, voegt daaraan toe: 'Met de nieuwe campagne blijven we, net als voorgaande jaren, mensen inspireren om meer naar buiten te gaan. De campagne laat zien dat het buiten niet alleen heel mooi is, maar dat buiten zijn er ook voor zorgt dat je je hoofd even leeg kunt maken.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

