MediaMonks fuseert met Firewood
- Bureaus
- 9 okt 2019 @ 11:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenStrategie
- 9 okt 2019 @ 11:53
- Lucas Boon
Productiebedrijf MediaMonks is gefuseerd met Firewood, een digitaal marketingbureau in Silicon Valley. Voor de gelegenheid hebben beide partijen een introductievideo ontwikkeld.
Firewood werd in 2010 opgericht door Juan en Lanya Zambrano en werkt voor opdrachtgevers als Facebook, Google en Salesforce. Het hoofdkantoor van Firewood is gevestigd in San Francisco. In totaal werken er verspreid over zeven kantoren ruim 300 mensen voor het bedrijf.
S4Capital, waar MediaMonks onder valt, spreekt van een belangrijke strategische stap. Martin Sorrell (executive chairman): 'Deze fusie is een verdere stap in een nieuw tijdperk. Firewood heeft een benijdenswaardige klantenlijst en we zijn dan ook verheugd om Juan, Lanya en hun collega's te mogen verwelkomen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes