MediaMonks fuseert met Firewood
- Bureaus
- 9 okt 2019 @ 11:53
- Link
- 
  
 Lucas Boon
 redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- KlantenStrategie
- 9 okt 2019 @ 11:53
- Lucas Boon
Productiebedrijf MediaMonks is gefuseerd met Firewood, een digitaal marketingbureau in Silicon Valley. Voor de gelegenheid hebben beide partijen een introductievideo ontwikkeld.
Firewood werd in 2010 opgericht door Juan en Lanya Zambrano en werkt voor opdrachtgevers als Facebook, Google en Salesforce. Het hoofdkantoor van Firewood is gevestigd in San Francisco. In totaal werken er verspreid over zeven kantoren ruim 300 mensen voor het bedrijf.
S4Capital, waar MediaMonks onder valt, spreekt van een belangrijke strategische stap. Martin Sorrell (executive chairman): 'Deze fusie is een verdere stap in een nieuw tijdperk. Firewood heeft een benijdenswaardige klantenlijst en we zijn dan ook verheugd om Juan, Lanya en hun collega's te mogen verwelkomen.'
- 
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




