FD Gazelle Award 2019 voor SchaalX
- Bureaus
- 14 nov 2019 @ 10:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 14 nov 2019 @ 10:56
- Sjaak Hoogkamer
SchaalX Holding BV (SchaalX en SCHAAL+) is één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland en is daarmee FD Gazelle 2019. Rik de Boer (zie foto), directeur en oprichter van SchaalX en SCHAAL+, heeft deze week de FD Gazelle Award in ontvangst genomen.
De FD Gazellen Awards zijn prijzen die Het Financieele Dagblad jaarlijks uitreikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Dit jaar worden de awards voor de 16e keer uitgereikt, waarbij gekeken wordt naar omzetgroei, groei van werknemers (bijdrage aan de Nederlandse werkgelegenheid) en winstgevendheid van de onderneming.
Rik de Boer: ‘We zijn enorm trots om dit jaar FD Gazelle te zijn. Het is mooi dat we na 15 jaar in staat blijven om ons te vernieuwen en daarmee één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland zijn. Er is een nieuwe koers uitgestippeld met een focus op nieuwe marktsegmenten en op uitbreiding van onze dienstverlening. Onze digital programma’s en incompany trainingen sluiten goed aan op onze bestaande diensten en op een groeiende behoefte aan digital marketing- en communicatiekennis in de markt. De FD Gazelle Award 2019 bevestigt het succes van onze inspanningen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

