Keymusic kiest voor The Fightclub

Keymusic kiest voor The Fightclub
  • Bureaus
  • 29 nov 2019 @ 09:49
  • 15900 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenPitches

Keymusic, retailer op het gebied van muziekinstrumenten, heeft na een pitchtraject gekozen voor digitaal bureau The Fightclub uit Breda. Het bureau gaat aan de slag met de online marketingstrategie van Keymusic.

Pieter Smits, CEO van Keymusic, laat weten: 'In de huidige markt met veel grote 100% online retailers willen we positief opvallen met een onderscheidende hybride clicks and bricks-strategie. Hiervoor zochten we een bureau met een echte vechtersmentaliteit en zo kwamen we vanzelf uit bij The Fightclub.'

Keymusic kiest voor de aanvallende strategie. Smits: 'En dat in een branche die steeds meer onder druk staat door de groeiende concurrentie van grote internetshops. Zo'n 10% van de bevolking bespeelt een instrument en voor verreweg de meeste mensen is dit iets heel persoonlijks. Iets wat je vaak toch even wilt voelen en uitproberen voordat je het aanschaft. Hoewel er op internet steeds meer kan, is niet alles mogelijk, en juist dit gat in de markt kunnen wij als geen ander invullen.'

Stefan Nuijten, CEO van the Fightclub, voegt toe: 'Keymusic heeft flinke ambities en is zoals wij dat noemen een echt challengerbrand. Dat het merk nu voor ons kiest, geeft veel vertrouwen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken