Keymusic kiest voor The Fightclub
- Bureaus
- 29 nov 2019 @ 09:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenPitches
- 29 nov 2019 @ 09:49
- Redactie Bureaus
Keymusic, retailer op het gebied van muziekinstrumenten, heeft na een pitchtraject gekozen voor digitaal bureau The Fightclub uit Breda. Het bureau gaat aan de slag met de online marketingstrategie van Keymusic.
Pieter Smits, CEO van Keymusic, laat weten: 'In de huidige markt met veel grote 100% online retailers willen we positief opvallen met een onderscheidende hybride clicks and bricks-strategie. Hiervoor zochten we een bureau met een echte vechtersmentaliteit en zo kwamen we vanzelf uit bij The Fightclub.'
Keymusic kiest voor de aanvallende strategie. Smits: 'En dat in een branche die steeds meer onder druk staat door de groeiende concurrentie van grote internetshops. Zo'n 10% van de bevolking bespeelt een instrument en voor verreweg de meeste mensen is dit iets heel persoonlijks. Iets wat je vaak toch even wilt voelen en uitproberen voordat je het aanschaft. Hoewel er op internet steeds meer kan, is niet alles mogelijk, en juist dit gat in de markt kunnen wij als geen ander invullen.'
Stefan Nuijten, CEO van the Fightclub, voegt toe: 'Keymusic heeft flinke ambities en is zoals wij dat noemen een echt challengerbrand. Dat het merk nu voor ons kiest, geeft veel vertrouwen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

