Hornbach brengt ode aan thuiszitters

Hornbach brengt ode aan thuiszitters
  • Bureaus
  • 24 apr 2020 @ 10:53
  • 28001 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCampagnes

In een nieuwe campagne deelt bouwmarktketen Hornbach creatieve klus-ideeën en roept het alle thuiszitters op om hetzelfde te doen.

Maarten Post, marketingmanager bij Hornbach, zegt: 'We zien dat mensen thuis naast noodzakelijke klussen ook inventieve projecten starten. Bijvoorbeeld om je kinderen te vermaken of je relatie te redden. Deze campagne is een ode aan die mensen die thuiszitten, maar niet stilzitten. We geven inspiratie om zelf aan de slag te gaan en delen daarnaast creatieve ideeën van anderen.' De campagne is een co-creatie met Blauw Gras en Mediaplus.

Op de campagnewebsite deelt Hornbach inspiratie, zoals een 'noise cancelling headphone', tafeltennisbadjes, een insectenhotel en een voetbaldoel voor in de tuin. Post: 'Eenvoudig te maken van restmaterialen, zodat mensen hun huis niet uit hoeven.' Klussers die zelf hun ideeën willen delen, kunnen dat doen op social media met de hashtag #blijfthuis.

De campagne is vandaag van start gegaan en wordt ingezet via social media, outdoor en print. Naast de dagbladen wordt ook huis-aan-huismedia ingezet.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken