Hornbach brengt ode aan thuiszitters
- Bureaus
- 24 apr 2020 @ 10:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnes
- 24 apr 2020 @ 10:53
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne deelt bouwmarktketen Hornbach creatieve klus-ideeën en roept het alle thuiszitters op om hetzelfde te doen.
Maarten Post, marketingmanager bij Hornbach, zegt: 'We zien dat mensen thuis naast noodzakelijke klussen ook inventieve projecten starten. Bijvoorbeeld om je kinderen te vermaken of je relatie te redden. Deze campagne is een ode aan die mensen die thuiszitten, maar niet stilzitten. We geven inspiratie om zelf aan de slag te gaan en delen daarnaast creatieve ideeën van anderen.' De campagne is een co-creatie met Blauw Gras en Mediaplus.
Op de campagnewebsite deelt Hornbach inspiratie, zoals een 'noise cancelling headphone', tafeltennisbadjes, een insectenhotel en een voetbaldoel voor in de tuin. Post: 'Eenvoudig te maken van restmaterialen, zodat mensen hun huis niet uit hoeven.' Klussers die zelf hun ideeën willen delen, kunnen dat doen op social media met de hashtag #blijfthuis.
De campagne is vandaag van start gegaan en wordt ingezet via social media, outdoor en print. Naast de dagbladen wordt ook huis-aan-huismedia ingezet.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

