FIFA Museum digitaal zichtbaarder
- Bureaus
- 4 jun 2020 @ 11:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 4 jun 2020 @ 11:07
- Sjaak Hoogkamer
Het FIFA World Football Museum in Zurich, een dochteronderneming van FIFA, heeft na een intensieve pitch Dept aangewezen om ondersteuning te bieden bij drie projecten.
Het digital agency zal het FIFA World Football Museum bijstaan op gebied van digital marketing, communitymanagement op sociale media en bij de herlancering van de website. Daarmee versterkt het museum, dat tijdens de intelligente lockdown tijdelijk gesloten was, haar digitale aanwezigheid en maakt het de website toegankelijker voor (online) bezoekers.
Dept zal het FIFA World Football Museum bijstaan op gebied van digital marketing, communitymanagement op sociale media en bij de herlancering van de website
Het FIFA World Football Museum heeft voor Dept gekozen vanwege de full-funnel aanpak die het digital agency kan bieden. Zowel data als technologie en creativiteit hebben een belangrijke rol in de samenwerking. Daarnaast heeft Dept bewezen goede prestaties te kunnen leveren in hoog tempo en biedt het veel toegevoegde waarde op strategisch niveau.
Strategische gids
Er wordt momenteel gewerkt aan de ontwikkeling van een digitale marketingstrategie voor de komende jaren. Daarnaast is de voorbereiding voor de website herlancering in volle gang; begin juli zal deze plaatsvinden. Dept adviseert het museum bovendien over de communicatie op Facebook, Twitter, Instagram en YouTube, zodat het zowel in de huidige tijd als daarna relevant en betrokken blijft. Om het communitymanagement te verbeteren en efficiënter te maken, stelt Dept hier een strategische gids voor op.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes