Bright Circle en Bluro slaan handen ineen

Bright Circle en Bluro slaan handen ineen
  • Bureaus
  • 2 dec 2020 @ 12:02
  • 20806 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Strategie

Online marketingbureau Bright Circle en marketingcommunicatiebureau Bluro gaan per 1 januari 2021 samen verder onder de naam Yeps. De fusie moet de bureaus in staat stellen 'het totale proces van strategie, online marketing, design en content' van hun opdrachtgevers uit handen te nemen.

De fusie gaat officieel per 1 januari in, de handtekeningen zijn eerder deze week al gezet. Bright Circle en Bluro blijven gevestigd op hun eigen locaties, in resp. Venray en Arnhem.

Job Lefrandt, directeur van Bright Circle, zegt: 'Na vele gesprekken en een intensieve voorbereiding ben ik enorm blij dat Yeps een feit is. Door de fusie ontstaat een club die niet kan wachten om in januari van start te gaan. Mooi om te zien hoe onze specialismen elkaar aanvullen en we straks een breed scala aan gespecialiseerde diensten op het gebied van marketing en communicatie kunnen aanbieden.'

Stefan Jongerenburger, directeur van Bluro, vult aan: 'Ik ben enorm blij met de fusie. Het biedt beide bureaus de kans om onze klanten breder en vooral beter te kunnen bedienen.'

Bekijk de nieuwe website hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken