Bright Circle en Bluro slaan handen ineen
- Bureaus
- 2 dec 2020 @ 12:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 2 dec 2020 @ 12:02
- Lucas Boon
Online marketingbureau Bright Circle en marketingcommunicatiebureau Bluro gaan per 1 januari 2021 samen verder onder de naam Yeps. De fusie moet de bureaus in staat stellen 'het totale proces van strategie, online marketing, design en content' van hun opdrachtgevers uit handen te nemen.
De fusie gaat officieel per 1 januari in, de handtekeningen zijn eerder deze week al gezet. Bright Circle en Bluro blijven gevestigd op hun eigen locaties, in resp. Venray en Arnhem.
Job Lefrandt, directeur van Bright Circle, zegt: 'Na vele gesprekken en een intensieve voorbereiding ben ik enorm blij dat Yeps een feit is. Door de fusie ontstaat een club die niet kan wachten om in januari van start te gaan. Mooi om te zien hoe onze specialismen elkaar aanvullen en we straks een breed scala aan gespecialiseerde diensten op het gebied van marketing en communicatie kunnen aanbieden.'
Stefan Jongerenburger, directeur van Bluro, vult aan: 'Ik ben enorm blij met de fusie. Het biedt beide bureaus de kans om onze klanten breder en vooral beter te kunnen bedienen.'
Bekijk de nieuwe website hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

