Invictus Games kiest Cheil
- Bureaus
- 9 dec 2020 @ 15:48
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 9 dec 2020 @ 15:48
- Lucas Boon
Reclamebureau Cheil in Amsterdam gaat aan de slag met het vergroten van de naamsbekendheid van Invictus Games, het internationale sportevenement voor gewonde militairen, dat komend voorjaar in Den Haag plaatsvindt.
De uitgestelde vijfde editie van de Invictus Games staat gepland voor 29 mei tot 5 juni 2021. Het evenement is een initiatief van de Hertog van Sussex, en gebruikt de kracht van sport om herstel te stimuleren, revalidatie te ondersteunen en breder begrip te genereren voor hen die hun land dienen of gediend hebben.
Conny Wenting, CEO van Invictus Games, zegt: 'De Invictus Games is opgezet om militairen die kampen met zware of mentale problemen te stimuleren en motiveren middels de kracht van sport. Hierdoor worden nieuwe doelen gesteld en het zelfvertrouwen vergroot. In Cheil hebben we een ervaren bureau gevonden dat kan helpen ons verhaal aan een breder publiek te vertellen.'
Budi Gonzalez de Chaves, managing director van Cheil Benelux, vult aan: 'De Invictus Games is een prachtige klant om voor te mogen werken. De impact van het evenement op de deelnemers is indrukwekkend en heeft impact op een breed publiek. Mooi om daaraan bij te dragen.'
Beeld via website Invictus Games.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

