Invictus Games kiest Cheil

Invictus Games kiest Cheil
  • Bureaus
  • 9 dec 2020 @ 15:48
  • 16455 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Reclamebureau Cheil in Amsterdam gaat aan de slag met het vergroten van de naamsbekendheid van Invictus Games, het internationale sportevenement voor gewonde militairen, dat komend voorjaar in Den Haag plaatsvindt.

De uitgestelde vijfde editie van de Invictus Games staat gepland voor 29 mei tot 5 juni 2021. Het evenement is een initiatief van de Hertog van Sussex, en gebruikt de kracht van sport om herstel te stimuleren, revalidatie te ondersteunen en breder begrip te genereren voor hen die hun land dienen of gediend hebben.

Conny Wenting, CEO van Invictus Games, zegt: 'De Invictus Games is opgezet om militairen die kampen met zware of mentale problemen te stimuleren en motiveren middels de kracht van sport. Hierdoor worden nieuwe doelen gesteld en het zelfvertrouwen vergroot. In Cheil hebben we een ervaren bureau gevonden dat kan helpen ons verhaal aan een breder publiek te vertellen.'

Budi Gonzalez de Chaves, managing director van Cheil Benelux, vult aan: 'De Invictus Games is een prachtige klant om voor te mogen werken. De impact van het evenement op de deelnemers is indrukwekkend en heeft impact op een breed publiek. Mooi om daaraan bij te dragen.'

Beeld via website Invictus Games.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken