Lemon Scented Tea introduceert 'ADvent Kalender'
- Bureaus
- 22 dec 2020 @ 12:04
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 22 dec 2020 @ 12:04
- Lucas Boon
Om ondernemers in de Amsterdamse Haarlemmerbuurt een hart onder de riem te steken stelt creatief bureau Lemon Scented Tea de gevel van zijn kantoor, dat nu toch niet in gebruik is, beschikbaar en biedt het gratis advertentieruimte aan.
Het initiatief moet lokale winkeliers helpen met het aanjagen van (online) klandizie.
Voor kerstcadeaus en -inkopen gaan veel mensen naar grote online retailers, terwijl er lokaal ook genoeg te vinden is, stelt Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea, dat is gevestigd op de hoek van de Haarlemmerdijk en Korte Prinsengracht. De zogenoemde ADvent Kalender beslaat 15 meter en creëert, verdeel over 10 ramen, reclameplek voor 10 lokale ondernemers. Het initiatief geeft hen de ruimte om kersttips te delen met buurtbewoners. 'Van tips voor het diner tot originele cadeaus, die bij de essentiële winkels fysiek verkrijgbaar zijn en bij overige winkels op verschillende manieren', aldus Vijn.
ADvent Kalender.
Marcel Kaal, eigenaar van kaaswinkel Kaasland, zegt: 'Het is fijn om tijdens kerst nog een kleine boost te krijgen van je buren, helemaal in deze tijd. Een mooi initiatief dat de verschillende bedrijven in de buurt samenbrengt op één plek.'
Tim ten Dam, creatief directeur bij Lemon Scented Tea, vult aan: 'Terwijl we normaal gesproken graag bij al onze buren komen en kopen, doen we dat nu we thuiswerken een stuk minder. Maar de buurt en zijn ondernemers zitten in ons hart, daarom besloten we juist deze kerst iets terug te doen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

