Belvedere kiest Gardeners

  • Bureaus
  • 8 jan 2021 @ 11:12
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Wodkamerk Belvedere heeft voor Gardeners gekozen als zijn nieuwe PR- en communicatiebureau. Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met de PR, activaties en influencer marketing van Belvedere.

Aan de keuze voor Gardeners ging een pitch vooraf. Belvedere, sinds 1993, wordt geproduceerd in Polen en is gemaakt van rogge en puur water uit eigen bron.

Mira van Houwelingen, marketing manager bij Möet Hennessy Nederland (waar Belvedere onder valt), zegt: 'Wij geloven dat we in samenwerking met Gardeners ons verhaal naar een volgend niveau kunnen brengen. De creatieve concepten die het bureau ons heeft gepresenteerd zijn uitvoerbaar, hebben onze merkwaarden in acht genomen en hebben echt het wow-effect.'

Laurien Vest, PR director bij Gardeners, vult aan: 'In een tijd waarin de hospitality-branche het loodzwaar heeft, is het voor Belvedere een kans om middels PR en activaties de doelgroep op een relevante en impactvolle wijze te bereiken. We zijn er dan ook trots op dat het merk voor onze concepten en ideeën heeft gekozen. Het zou natuurlijk helpen als de horeca weer opengaat, maar deze periode biedt ook de mogelijkheid om vernieuwende concepten te ontwikkelen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken