IWG kiest voor Coopr
- Bureaus
- 16 apr 2021 @ 10:41
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 apr 2021 @ 10:41
- Sjaak Hoogkamer
Na een pitch heeft IWG, leverancier van flexibele werkplekken waaronder Spaces en Regus, Coopr gekozen als het PR- en communicatiebureau voor alle activiteiten in Nederland en België.
Het Benelux PR-bureau zal IWG ondersteunen bij de uitrol van hun communicatiestrategie.
IWG heeft het nar eigen zeggen ‘voor organisaties en individuen mogelijk gemaakt om de traditionele werkdag op een andere manier te benaderen’ en de opdracht van Coopr zal zich richten op het versterken van IWG als een opinieleider in de wereld van werk. Het bureau is al begonnen met de eerste activiteiten.
Samenwerking Benelux en UK
De twee Coopr-kantoren werken nauw samen met het UK Global comms-team van IWG. Simon Condon, Group Head of Communications bij IWG: 'Het hele team van Coopr maakte tijdens het pitchproces echt indruk met hun creativiteit en strategische inzichten. Ik ben verheugd om samen te werken met Dorien en Renate, nadat ik eerder met Coopr samenwerkte aan Europese campagnes voor Netflix.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

