Glasnost lanceert bijzondere secundaire arbeidsvoorwaarde
- 14 jun 2021 @ 17:09
- Ryan Baij
PR bureau Glasnost lanceert deze week een nieuwe secundaire arbeidsvoorwaarde. De werknemer mag een maand lang remote werken op een locatie naar keuze, zonder daar dus vakantiedagen voor op te hoeven nemen.
Met het invoeren van deze nieuwe voorwaarde krijgen werknemers de ruimte om deze tijd naar eigen inzicht in te richten. Door bijvoorbeeld te werken vanaf een zonnige bestemming of een vakantie te combineren met werk. Het thuiswerken tijdens corona heeft laten zien dat het flexibel inrichten van de werkweek veel bijdraagt aan een goede werk en privé balans. Uiteindelijk gaat het om de output van het werk en vertrouwen in de werknemers, waardoor het niet uitmaakt waar men werkt. De nieuwe voorwaarde wordt per direct ingevoerd. Het is aan de werknemers zelf of ze hiervan gebruik willen maken.
Niet alleen vakinhoudelijk wil het bureau de lead nemen, maar ook op het gebied van People & Culture. Claire Martens, People & Culture Director bij Glasnost, is enthousiast dat het bedrijf deze stap gaan zetten. ‘Remote werken is een benefit bovenop vakantiedagen die zal bijdragen aan zowel het werk- als privé geluk. Als werkgever kun je een belangrijke rol spelen in het creëren van een gezonde werk- en privé balans. Als vier weken werken vanuit een zonnige bestemming een collega gelukkig maakt, dan geloof ik dat dat voor Glasnost als werkgever een win- win situatie is.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

