Glasnost lanceert bijzondere secundaire arbeidsvoorwaarde

  • Bureaus
  • 14 jun 2021 @ 17:09
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • PR

PR bureau Glasnost lanceert deze week een nieuwe secundaire arbeidsvoorwaarde. De werknemer mag een maand lang remote werken op een locatie naar keuze, zonder daar dus vakantiedagen voor op te hoeven nemen.

Met het invoeren van deze nieuwe voorwaarde krijgen werknemers de ruimte om deze tijd naar eigen inzicht in te richten. Door bijvoorbeeld te werken vanaf een zonnige bestemming of een vakantie te combineren met werk. Het thuiswerken tijdens corona heeft laten zien dat het flexibel inrichten van de werkweek veel bijdraagt aan een goede werk en privé balans. Uiteindelijk gaat het om de output van het werk en vertrouwen in de werknemers, waardoor het niet uitmaakt waar men werkt. De nieuwe voorwaarde wordt per direct ingevoerd. Het is aan de werknemers zelf of ze hiervan gebruik willen maken.

Niet alleen vakinhoudelijk wil het bureau de lead nemen, maar ook op het gebied van People & Culture. Claire Martens, People & Culture Director bij Glasnost, is enthousiast dat het bedrijf deze stap gaan zetten. ‘Remote werken is een benefit bovenop vakantiedagen die zal bijdragen aan zowel het werk- als privé geluk. Als werkgever kun je een belangrijke rol spelen in het creëren van een gezonde werk- en privé balans. Als vier weken werken vanuit een zonnige bestemming een collega gelukkig maakt, dan geloof ik dat dat voor Glasnost als werkgever een win- win situatie is.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken