Glasnost lanceert bijzondere secundaire arbeidsvoorwaarde

- 14 jun 2021 @ 17:09
- Ryan Baij
PR bureau Glasnost lanceert deze week een nieuwe secundaire arbeidsvoorwaarde. De werknemer mag een maand lang remote werken op een locatie naar keuze, zonder daar dus vakantiedagen voor op te hoeven nemen.
Met het invoeren van deze nieuwe voorwaarde krijgen werknemers de ruimte om deze tijd naar eigen inzicht in te richten. Door bijvoorbeeld te werken vanaf een zonnige bestemming of een vakantie te combineren met werk. Het thuiswerken tijdens corona heeft laten zien dat het flexibel inrichten van de werkweek veel bijdraagt aan een goede werk en privé balans. Uiteindelijk gaat het om de output van het werk en vertrouwen in de werknemers, waardoor het niet uitmaakt waar men werkt. De nieuwe voorwaarde wordt per direct ingevoerd. Het is aan de werknemers zelf of ze hiervan gebruik willen maken.
Niet alleen vakinhoudelijk wil het bureau de lead nemen, maar ook op het gebied van People & Culture. Claire Martens, People & Culture Director bij Glasnost, is enthousiast dat het bedrijf deze stap gaan zetten. ‘Remote werken is een benefit bovenop vakantiedagen die zal bijdragen aan zowel het werk- als privé geluk. Als werkgever kun je een belangrijke rol spelen in het creëren van een gezonde werk- en privé balans. Als vier weken werken vanuit een zonnige bestemming een collega gelukkig maakt, dan geloof ik dat dat voor Glasnost als werkgever een win- win situatie is.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Televisie Monopoly Nederland bereikt voorlopige eindfase
- Stoov op zoek naar de échte koukleum
- Natuurhuisje lanceert nieuwe merkstrategie
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy Horizon
- Stayokay lanceert nieuwe merkcampagne: ‘Stay meer dan okay’
- Cases vanuit een abonnementsmodel zijn voor ons heel interessant
Laatste Nieuws
- Campagne Vogelbescherming om meer... 27-01-2023
- Harrie Kuipers nieuwe CCO Happy... 27-01-2023
- Nieuwe campagne Ziggo stelt... 26-01-2023
- Onderzoek InSites Consulting: 'We... 26-01-2023
- Regina Romeijn: Ook... 25-01-2023
- Publicis Groupe zoekt web 3.0 talent... 25-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day