Glasnost lanceert bijzondere secundaire arbeidsvoorwaarde
- 14 jun 2021 @ 17:09
- Ryan Baij
PR bureau Glasnost lanceert deze week een nieuwe secundaire arbeidsvoorwaarde. De werknemer mag een maand lang remote werken op een locatie naar keuze, zonder daar dus vakantiedagen voor op te hoeven nemen.
Met het invoeren van deze nieuwe voorwaarde krijgen werknemers de ruimte om deze tijd naar eigen inzicht in te richten. Door bijvoorbeeld te werken vanaf een zonnige bestemming of een vakantie te combineren met werk. Het thuiswerken tijdens corona heeft laten zien dat het flexibel inrichten van de werkweek veel bijdraagt aan een goede werk en privé balans. Uiteindelijk gaat het om de output van het werk en vertrouwen in de werknemers, waardoor het niet uitmaakt waar men werkt. De nieuwe voorwaarde wordt per direct ingevoerd. Het is aan de werknemers zelf of ze hiervan gebruik willen maken.
Niet alleen vakinhoudelijk wil het bureau de lead nemen, maar ook op het gebied van People & Culture. Claire Martens, People & Culture Director bij Glasnost, is enthousiast dat het bedrijf deze stap gaan zetten. ‘Remote werken is een benefit bovenop vakantiedagen die zal bijdragen aan zowel het werk- als privé geluk. Als werkgever kun je een belangrijke rol spelen in het creëren van een gezonde werk- en privé balans. Als vier weken werken vanuit een zonnige bestemming een collega gelukkig maakt, dan geloof ik dat dat voor Glasnost als werkgever een win- win situatie is.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers