The Romans Amsterdam benoemt Daisy Mijnals tot ADCS - feestelijke opening bureau

The Romans Amsterdam benoemt Daisy Mijnals tot ADCS - feestelijke opening bureau
  • Bureaus
  • 5 okt 2023 @ 08:08
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingcommunicatiePR

Het in 2015 in Londen gestarte bureau 'The Romans', dat j.l. september 2023 naar Amsterdam werd uitgebreid, heeft Daisy Homoet-Mijnals van Baas aangesteld als eerste aanwinst in de rol van Associate Director Creatie & Strategie. Vandaag opent het bureau officieel.

Na openingen in New York en Dubai zetelen The Romans nu ook in Amsterdam.

De carrière van Homoet-Mijnals (links op de foto) omvatte interne functies bij de wereldwijde en binnenlandse merken Huawei, Corendon en Bestseller, waar ze leiding gaf aan de consumentencommunicatie en B2B-relaties. Vervolgens werkte zij bij bureau Baas als Senior Account Manager en Senior Creative Strategist, met Bacardi Group als haar belangrijkste opdrachtgever. Bij Baas werkte ze nauw samen met account- en creatieve teams om de opdracht te vertalen naar cultureel relevante campagnes met impact.

Haar werk ging naar eigen zeggen om 'diepgaand begrijpen van doelgroepen en hen te betrekken via de passies die hen verbinden met merken, van muziek tot mode en technologie tot reizen'. In haar nieuwe rol bij The Romans Amsterdam rol zal Homoet-Mijnals verantwoordelijk worden voor het leiden van klantrelaties en het ondersteunen van partner en MD Sophie Nicholson (foto rechts). Gezamelijk doel: het laten groeien van de klantenportefeuille en van het team.

Nicholson: 'We zouden niet gelukkiger kunnen zijn om Daisy in de schoot van The Romans te krijgen. Ze is superslim, leeft en ademt cultuur, is even creatief als strategisch, en ze is door en door een goed mens. We hebben een enorme ambitie en Daisy is de perfecte aanwinst om ons te helpen deze te bereiken.’

Daisy Mijnals vult aan: ‘De kans om je bij The Romans aan te sluiten is ongelooflijk spannend, omdat dit bureau een echt challenger-merk is. Het dynamische en snelle karakter van het werken bij een bureau spreekt mij aan en ik weet dat The Romans de beste volgende stap voor mij is. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan en The Empire een Nederlandse twist te geven.’

Joe Mackay-Sinclair, CEO van The Romans over het nieuwe kantoor: 'Amsterdam stond altijd bovenaan onze lijst: de cultuur, de creativiteit, de grachten, wat valt er niet lief te hebben? Bovendien hebben we een sterke lijst van klanten met het hoofdkantoor in Nederland, zoals Heineken en Upfield, dus het was een no-brainer.' 
Het bureau zal zich richten op het leveren van creatieve campagnes op het gebied van pr, sociale media en influencermarketing voor binnenlandse en internationale merken, evenals sport- en entertainment.
Vanmiddag wordt de Nederlandse vestiging officieel geopend. Meer info vind je hier.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken