Femmefab Influencer Marketing Agency krijgt nieuwe directie

Femmefab Influencer Marketing Agency krijgt nieuwe directie
  • Bureaus
  • 17 aug 2021 @ 14:00
  • 13866 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Bregje van Iperen (32) en Sanne Konings (30) vormen per 1 september de nieuwe directie van Femmefab, het bureau gespecialiseerd in influencer samenwerkingen gericht op de vrouwelijke doelgroep.

Van Iperen is aangesteld als operationeel directeur en Konings als commercieel directeur. Gezamenlijk nemen ze de dagelijkse leiding over van mede-oprichter en voormalig CEO Jorrit Kuipers en zijn verantwoordelijk voor de verdere groei en ontwikkeling van Femmefab.

In haar nieuwe rol gaat Van Iperen zich focussen op de dagelijkse operatie en groei van het team. Van Iperen beschikt over een flinke dosis ervaring als het gaat om influencer marketing. De afgelopen 7,5 jaar heeft ze samen met Kuipers mogen bouwen aan een steeds sterker wordende agency met een groeiende poule aan influencers en klanten. Van blogsamenwerkingen tot volledige brand partnerships, Van Iperen heeft geanticipeerd op de verschuiving van de online media.

Konings zal zich in haar nieuwe rol grotendeels bezig gaan houden met de strategie, verdere uitbouw en positionering van Femmefab. Ze heeft in haar tijd bij Femmefab haar stempel goed weten te drukken. Ze heeft samen met haar team en tal van influencers meerdere doeltreffende campagnes bedacht en uitgezet voor diverse opdrachtgevers. Door haar commerciële achtergrond en sterke gevoel voor influencer strategie is zij een onmisbare kracht geworden binnen Femmefab.

Foto: Bregje van Iperen (l) en Sanne Konings.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken