Femmefab Influencer Marketing Agency krijgt nieuwe directie
- Bureaus
- 17 aug 2021 @ 14:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 aug 2021 @ 14:00
- Michiel van Zaane
Bregje van Iperen (32) en Sanne Konings (30) vormen per 1 september de nieuwe directie van Femmefab, het bureau gespecialiseerd in influencer samenwerkingen gericht op de vrouwelijke doelgroep.
Van Iperen is aangesteld als operationeel directeur en Konings als commercieel directeur. Gezamenlijk nemen ze de dagelijkse leiding over van mede-oprichter en voormalig CEO Jorrit Kuipers en zijn verantwoordelijk voor de verdere groei en ontwikkeling van Femmefab.
In haar nieuwe rol gaat Van Iperen zich focussen op de dagelijkse operatie en groei van het team. Van Iperen beschikt over een flinke dosis ervaring als het gaat om influencer marketing. De afgelopen 7,5 jaar heeft ze samen met Kuipers mogen bouwen aan een steeds sterker wordende agency met een groeiende poule aan influencers en klanten. Van blogsamenwerkingen tot volledige brand partnerships, Van Iperen heeft geanticipeerd op de verschuiving van de online media.
Konings zal zich in haar nieuwe rol grotendeels bezig gaan houden met de strategie, verdere uitbouw en positionering van Femmefab. Ze heeft in haar tijd bij Femmefab haar stempel goed weten te drukken. Ze heeft samen met haar team en tal van influencers meerdere doeltreffende campagnes bedacht en uitgezet voor diverse opdrachtgevers. Door haar commerciële achtergrond en sterke gevoel voor influencer strategie is zij een onmisbare kracht geworden binnen Femmefab.
Foto: Bregje van Iperen (l) en Sanne Konings.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

