Femmefab Influencer Marketing Agency krijgt nieuwe directie
- Bureaus
- 17 aug 2021 @ 14:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 aug 2021 @ 14:00
- Michiel van Zaane
Bregje van Iperen (32) en Sanne Konings (30) vormen per 1 september de nieuwe directie van Femmefab, het bureau gespecialiseerd in influencer samenwerkingen gericht op de vrouwelijke doelgroep.
Van Iperen is aangesteld als operationeel directeur en Konings als commercieel directeur. Gezamenlijk nemen ze de dagelijkse leiding over van mede-oprichter en voormalig CEO Jorrit Kuipers en zijn verantwoordelijk voor de verdere groei en ontwikkeling van Femmefab.
In haar nieuwe rol gaat Van Iperen zich focussen op de dagelijkse operatie en groei van het team. Van Iperen beschikt over een flinke dosis ervaring als het gaat om influencer marketing. De afgelopen 7,5 jaar heeft ze samen met Kuipers mogen bouwen aan een steeds sterker wordende agency met een groeiende poule aan influencers en klanten. Van blogsamenwerkingen tot volledige brand partnerships, Van Iperen heeft geanticipeerd op de verschuiving van de online media.
Konings zal zich in haar nieuwe rol grotendeels bezig gaan houden met de strategie, verdere uitbouw en positionering van Femmefab. Ze heeft in haar tijd bij Femmefab haar stempel goed weten te drukken. Ze heeft samen met haar team en tal van influencers meerdere doeltreffende campagnes bedacht en uitgezet voor diverse opdrachtgevers. Door haar commerciële achtergrond en sterke gevoel voor influencer strategie is zij een onmisbare kracht geworden binnen Femmefab.
Foto: Bregje van Iperen (l) en Sanne Konings.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers