Youbahn kiest voor Hammerfest

Youbahn kiest voor Hammerfest
  • Bureaus
  • 20 aug 2021 @ 09:38
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Youbahn heeft voor Hammerfest gekozen als hun partner voor alle social media activiteiten van het merk. Vanaf begin augustus ondersteunt het bureau hét uitzendplatform voor de nieuwe generatie met social content creatie, strategie en advertising.

Sinds de oprichting heeft Youbahn grote stappen gezet om de uitzendmarkt te vernieuwen, door een vrijwel helemaal geautomatiseerd matchingsproces op te zetten. Ook zijn ze het eerste platform in Nederland dat uitsluitend werk biedt op basis van een uitzendformule. De jongeren zijn verzekerd en bouwen tijdens hun werk vakantiegeld en -dagen op.

Een flexibele, maar veilige positionering waar Generatie Z wel oren naar heeft. Dat is gebleken door het succes van het platform in korte periode. “Met Hammerfest gaan we de community nu ook binden aan ons merk”, aldus Carine Veldhuisen, Brand Manager van Youbahn. “We gaan bouwen aan meer awareness, maar zeker ook aan brand loyalty en uiteraard meer jongeren die via ons platform aan het werk kunnen.”

Birgit Zuurveld, Strategy Director bij Hammerfest: “Wij zijn trots dat Youbahn ons bureau heeft gekozen om de volgende stap te zetten. Het merk heeft een enorme potentie binnen een doelgroep waar het, na de millenials, niet meer alleen maar gaat om zo snel mogelijk carrière te maken. Werken om te leven in plaats van leven om te werken. Met het progressieve DNA van Youbahn en onze creativiteit gaan we het merk op social het juiste verhaal laten vertellen. Met als doel zowel de studenten als Youbahn allebei een stap verder te kunnen helpen.”

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken