Topdesk werkt samen met Marcommit
- Bureaus
- 8 dec 2021 @ 10:52
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 dec 2021 @ 10:52
- Michiel van Zaane
Topdesk, dat organisaties helpt bij het verbeteren van hun dienstverlening, kiest voor PR- en contentmarketingbureau Marcommit om de naamsbekendheid te vergroten. Marcommit is verantwoordelijk voor zowel het strategische als uitvoerende deel van een geïntegreerde PR-aanpak.
Jasmijn Moerman, marketing- en communicatiecoördinator Topdesk: ‘Topdesk is een internationaal softwarebedrijf met Nederlandse roots. De oprichters Frank Droogsma en Wolter Smit zijn nog steeds betrokken bij de organisatie. Ruim 25 jaar geleden zijn we begonnen met een eenvoudige ticketingtool voor IT-helpdesks. Vandaag ontwikkelen we nog steeds software voor ESM. We hebben veel te vertellen en te laten zien aan de wereld, van het ondernemersverhaal tot tevreden klanten.’
Maartje Grossouw, directeur bij Marcommit: ‘Topdesk is een mooi bedrijf om voor aan de slag te gaan. Het bedrijf heeft een heel interessante bedrijfscultuur en een tof ondernemersverhaal. Dat geeft veel haakjes om de pers op te zoeken. Naast de corporate PR die we voor Topdesk gaan doen, mogen we ook aan de slag met een campagne rondom de dienstverlening en het product. Dat we al deze verschillende kanten van het bedrijf kunnen belichten in de communicatie, maakt dit een heel gave samenwerking.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom niet’-campagne
Laatste Nieuws
- Spil en team5pm in strijd tegen... 15-07-2025
- Lies doet het weer goed, Centraal... 15-07-2025
- Strategische denkers (17): ‘Het... 15-07-2025
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers