Zwitsers snoepmerk kiest voor UM
- 26 aug 2022 @ 11:25
- Ryan Baij
Het Zwitserse snoepmerk Ricola, bekend van de kruidenpastilles, kiest UM als strategische partner.
In 2022 wisselt Ricola in Nederland van distributeur hetgeen ook de zoektocht inluidt naar een nieuw en mediabureau. Daarbij kwamen ze uit bij UM. UM neemt per direct de volledige mediastrategie, planning en inkoop voor haar rekening. Met de merkbelofte ‘the vitalizing power of nature in one candy’ bouwt Ricola met UM dit jaar verder aan haar groei in overweging en gebruik.
Carolien van ’t Hek, CEO UM: ‘Als fervent gebruiker van het product ben ik ontzettend blij dat we Ricola mogen verwelkomen bij UM. Een mooi en authentiek merk wat we verder kunnen helpen met onze kennis en tooling naar groei onder huidige én nieuwe gebruikers’.
Alexandre Krouglikoff, VP Marketing France Benelux vertelt in het Engels: ‘We zijn erg enthousiast om te gaan samenwerken met UM en we zijn er van overtuigd dat ze zullen bijdragen aan het versterken van het merk Ricola in Nederland.’
Ricola is een Zwitsers familiebedrijf dat al sinds 1930 de beroemde kruidenpastilles produceert en op de markt brengt. Ricola is in 45 landen actief met meer dan 60 verschillende producten. Bij alle producten staan natuurlijke ingrediënten centraal waarbij er van 13 verschillende soorten Zwitserse kruiden gebruik gemaakt wordt.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management