Daily Dialogues en Havana Harbor door als Positive

Daily Dialogues en Havana Harbor door als Positive
  • Bureaus
  • 5 okt 2022 @ 11:28
  • 9925 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Marketing- en communicatieplatform Candid maakt bekend dat hun full-service social & content agency Daily Dialogues en digitaal creative bureau Havana Harbor met onmiddellijke ingang samengaan en doorgaan als Positive.

Positive is een toonaangevend digitaal bureau in de UK dat zich begin dit jaar bij Candid aansloot. Het nieuwe merk zal vanuit Londen en Rotterdam geïntegreerde diensten aanbieden waaronder website design en development, social media, digital content, digital advertising en influencer marketing. Het bureau, dat in Engeland klanten als Gordon Ramsay Group, Aegon, Northern Trains, DHL bedient, wordt geleid door Julian Reitner die ook in Candid’s Executive Committee zit. Positive werd in 1994 opgericht en helpt merken met het bereiken van hun potentieel middels ‘the power of collective thinking.’

Sjef Kerkhofs en Robbert Gangadin hadden al de dagelijkse leiding over Daily Dialogues en Havana Harbor in Nederland en zullen de dagelijkse leiding van Positive vormen. Daily Dialogues werkt ondermeer voor Hero, Yakult, Blokker, Pearle, Shell en Remia. Havana Harbor rekent klanten als De Nationale Postcode Loterij, Noordhoff en AkzoNobel tot haar portfolio.

Sjef Kerkhofs: ‘Deze stap opent onze wereld. We zijn met Rotterdamse bluf heel erg ver gekomen en werken voor de mooiste klanten van Nederland. Maar onze ambitie is altijd veel groter geweest. Vandaag nemen we hierin een enorme stap. En dat is voor iedereen erg opwindend, niet in de laatste plaats voor al het fantastische talent binnen Daily Dialogues en Havana Harbor dat zich kan verheugen om Champions League te spelen. Ik kijk er naar uit om samen met Robbert en Julian aan iets te bouwen dat internationaal impact gaat maken.’

Na deze rebrand ontstaan er binnen Candid drie takken voor verschillende disciplines; Creature is het creative merk, onder Amplify vallen alle media activiteiten en Positive is Candid’s digitale operatie.

‘Met de oplijning van Daily Dialogues en Havanna Harbor onder de Positive vlag creëren we in een stap een international full service digitale propositie met meer dan 100 talentvolle mensen die zowel voor lokale als internationale klanten werken’ zegt CEO Rudiger Wanck van Candid. Hij vervolgt: ‘Deze consolidatie schept duidelijkheid voor klanten en vergroot ons digitale dienstverlening binnen het platform en past helemaal binnen onze strategie voor groei. Binnen het Candid platform willen we duidelijk omlijnde sterke, gespecialiseerde agencies zoals Positive zodanig ontwikkelen dat ze internationaal kunnen groeien en optimaal kunnen profiteren van de kennis binnen onze andere agencies. Candid is vandaag weer iets sterker geworden en is klaar voor de volgende stap in haar internationale toekomst.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken