Digital agency Pitcher sluit zich aan bij Nobears Group
- Bureaus
- 24 jan 2023 @ 09:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 jan 2023 @ 09:08
- Michiel van Zaane
Digital Agency Pitcher uit Den Bosch heeft zich aangesloten bij Nobears Group. Pitcher heeft langdurige samenwerkingen met klanten als Pro Industry, Praxis en Stichting Horeca Onderwijs.
Het bedrijf bestaat uit een team van ca. 15 specialisten en richt zich op digitale strategie, design, techniek en performance van maatwerk platformen en applicaties. De oprichters van Pitcher - Pim de Brock en Luuk Ceulen - worden partner in Nobears en gaan meebouwen aan de onderneming.
Pim de Brock: ‘Door het samengaan van de twee bedrijven verstevigen we onze positie in de markt en profiteren onze klanten van nog meer expertise binnen het digitale domein.’ Luuk Ceulen vult aan: ‘We zetten deze stap ook vanwege de verbreding van de groeikansen voor onze medewerkers en het verstevigt daarnaast onze positie als werkgever richting nieuwe medewerkers.’ Pitcher zal in de loop van het jaar het merk transformeren naar Nobears.
Nobears telt na de aansluiting van Pitcher ca. 90 specialisten met de focus op digitale customer experience (CX) strategieën en oplossingen. Eerder voegde het bedrijf op eigen kracht Sjonic Digital Media en ID Factory toe aan de onderneming. In 2022 heeft Nobears investeringsmaatschappij Synergia Capital Partners aangesloten om haar ambities nog meer vorm te geven. Zo wil het bedrijf meer bureaus aansluiten die samen een collectief vormen tot de beste bureaugroep op het gebied van digital CX oplossingen.
Dustin Karelse - Nobears Group: ‘Op de eerste plaats zijn wij ontzettend blij met Pitcher. We praten al jaren met elkaar dus het voelt voor ons allen als een logische stap. Met onze partner Synergia kunnen we tegenwoordig met een breder oog naar de markt kijken en dat biedt kansen. Zo kijken we actief naar bureaus die open staan om samen een sterk collectief te vormen. Wat moet matchen is de cultuur, een gedeelde ambitie en de wil om vanuit één bedrijf en merkgedachte de klant te bedienen. Dit schept ons inziens de beste synergie, teamgevoel en kwaliteit richting de klant. Ons bedrijf NOBEARS staat voor ondernemerschap en avontuur, met de mentaliteit van ‘géén beren op de weg’. Pitcher past perfect in dit plaatje‘ aldus Karelse.
Pitcher zal haar vestiging in Den Bosch aanhouden. Nobears krijgt hiermee locaties in Heusden, Den Bosch, Utrecht, Tilburg en Eindhoven.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers