Digital agency Pitcher sluit zich aan bij Nobears Group
- Bureaus
- 24 jan 2023 @ 09:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 jan 2023 @ 09:08
- Michiel van Zaane
Digital Agency Pitcher uit Den Bosch heeft zich aangesloten bij Nobears Group. Pitcher heeft langdurige samenwerkingen met klanten als Pro Industry, Praxis en Stichting Horeca Onderwijs.
Het bedrijf bestaat uit een team van ca. 15 specialisten en richt zich op digitale strategie, design, techniek en performance van maatwerk platformen en applicaties. De oprichters van Pitcher - Pim de Brock en Luuk Ceulen - worden partner in Nobears en gaan meebouwen aan de onderneming.
Pim de Brock: ‘Door het samengaan van de twee bedrijven verstevigen we onze positie in de markt en profiteren onze klanten van nog meer expertise binnen het digitale domein.’ Luuk Ceulen vult aan: ‘We zetten deze stap ook vanwege de verbreding van de groeikansen voor onze medewerkers en het verstevigt daarnaast onze positie als werkgever richting nieuwe medewerkers.’ Pitcher zal in de loop van het jaar het merk transformeren naar Nobears.
Nobears telt na de aansluiting van Pitcher ca. 90 specialisten met de focus op digitale customer experience (CX) strategieën en oplossingen. Eerder voegde het bedrijf op eigen kracht Sjonic Digital Media en ID Factory toe aan de onderneming. In 2022 heeft Nobears investeringsmaatschappij Synergia Capital Partners aangesloten om haar ambities nog meer vorm te geven. Zo wil het bedrijf meer bureaus aansluiten die samen een collectief vormen tot de beste bureaugroep op het gebied van digital CX oplossingen.
Dustin Karelse - Nobears Group: ‘Op de eerste plaats zijn wij ontzettend blij met Pitcher. We praten al jaren met elkaar dus het voelt voor ons allen als een logische stap. Met onze partner Synergia kunnen we tegenwoordig met een breder oog naar de markt kijken en dat biedt kansen. Zo kijken we actief naar bureaus die open staan om samen een sterk collectief te vormen. Wat moet matchen is de cultuur, een gedeelde ambitie en de wil om vanuit één bedrijf en merkgedachte de klant te bedienen. Dit schept ons inziens de beste synergie, teamgevoel en kwaliteit richting de klant. Ons bedrijf NOBEARS staat voor ondernemerschap en avontuur, met de mentaliteit van ‘géén beren op de weg’. Pitcher past perfect in dit plaatje‘ aldus Karelse.
Pitcher zal haar vestiging in Den Bosch aanhouden. Nobears krijgt hiermee locaties in Heusden, Den Bosch, Utrecht, Tilburg en Eindhoven.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing