Digital agency Pitcher sluit zich aan bij Nobears Group
- Bureaus
- 24 jan 2023 @ 09:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 jan 2023 @ 09:08
- Michiel van Zaane
Digital Agency Pitcher uit Den Bosch heeft zich aangesloten bij Nobears Group. Pitcher heeft langdurige samenwerkingen met klanten als Pro Industry, Praxis en Stichting Horeca Onderwijs.
Het bedrijf bestaat uit een team van ca. 15 specialisten en richt zich op digitale strategie, design, techniek en performance van maatwerk platformen en applicaties. De oprichters van Pitcher - Pim de Brock en Luuk Ceulen - worden partner in Nobears en gaan meebouwen aan de onderneming.
Pim de Brock: ‘Door het samengaan van de twee bedrijven verstevigen we onze positie in de markt en profiteren onze klanten van nog meer expertise binnen het digitale domein.’ Luuk Ceulen vult aan: ‘We zetten deze stap ook vanwege de verbreding van de groeikansen voor onze medewerkers en het verstevigt daarnaast onze positie als werkgever richting nieuwe medewerkers.’ Pitcher zal in de loop van het jaar het merk transformeren naar Nobears.
Nobears telt na de aansluiting van Pitcher ca. 90 specialisten met de focus op digitale customer experience (CX) strategieën en oplossingen. Eerder voegde het bedrijf op eigen kracht Sjonic Digital Media en ID Factory toe aan de onderneming. In 2022 heeft Nobears investeringsmaatschappij Synergia Capital Partners aangesloten om haar ambities nog meer vorm te geven. Zo wil het bedrijf meer bureaus aansluiten die samen een collectief vormen tot de beste bureaugroep op het gebied van digital CX oplossingen.
Dustin Karelse - Nobears Group: ‘Op de eerste plaats zijn wij ontzettend blij met Pitcher. We praten al jaren met elkaar dus het voelt voor ons allen als een logische stap. Met onze partner Synergia kunnen we tegenwoordig met een breder oog naar de markt kijken en dat biedt kansen. Zo kijken we actief naar bureaus die open staan om samen een sterk collectief te vormen. Wat moet matchen is de cultuur, een gedeelde ambitie en de wil om vanuit één bedrijf en merkgedachte de klant te bedienen. Dit schept ons inziens de beste synergie, teamgevoel en kwaliteit richting de klant. Ons bedrijf NOBEARS staat voor ondernemerschap en avontuur, met de mentaliteit van ‘géén beren op de weg’. Pitcher past perfect in dit plaatje‘ aldus Karelse.
Pitcher zal haar vestiging in Den Bosch aanhouden. Nobears krijgt hiermee locaties in Heusden, Den Bosch, Utrecht, Tilburg en Eindhoven.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

