Bureau This Agency biedt diensten aan op Koningsdagkleedje
- Bureaus
- 26 apr 2023 @ 08:56
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Marketing
- 26 apr 2023 @ 08:56
- Nanny Kuilboer
Het Amsterdamse This Agency heeft een digitale draai gegeven aan een welbekende Koningsdagtraditie: het kleedje met tweedehands spullen.
Founder en Creative Director This Agency: ‘Ik dacht dat het leuk zou zijn om in de sfeer van Koningsdag onze diensten op een traditionele Koningsdag-manier aan te bieden. Afgeprijsd, en op een kleedje.’
Ingmar Larsen van This Agency: ‘Merk wil liever logo dan Lego’
Via de socialmediakanalen van zijn bureau verspreidt Larsen een animatie van een oranje kleedje waarop een aantal van de diensten die hij met zijn bureau verleent afgeprijsd te vinden zijn. ‘Een merk heeft niet zoveel aan een doos Lego, haha, maar aan een logoschets of wat snelle creatieve ideeen wel.’
Gericht op marketeers van kleine en startende ondernemingen of zonder gigantisch budget
De actie is vooral gericht op marketeers van kleine en startende ondernemingen of merken zonder gigantisch budget. ‘Voor hen ben ik als boetiekbureau natuurlijk veel interessanter. Maar om je voet tussen de deur te krijgen, moet je alsnog opvallen, vandaar deze actie. Opvallen proberen wij voor al onze klanten te doen, maar ook voor onszelf!’
Naast een script, strategiesessie of pay-off kun ook gewoon koffie komen drinken en kennismaken. ‘Dat is gratis ;)’ De actie loopt tot de koffie op is.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

