Heldergroen verwelkomt Nature's Right voor duurzaamheidsvragen

Heldergroen verwelkomt Nature's Right voor duurzaamheidsvragen
  • Bureaus
  • 4 apr 2023 @ 10:14
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Creatief bureau Heldergroen verwelkomt adviesbureau Nature’s Right als partner in duurzaamheid. Het adviesbureau helpt organisaties met concrete oplossingen binnen alle domeinen van duurzaamheid.

Arthur Herpel, Managing Partner Heldergroen: ‘Het doel van Heldergroen is groene merken groot maken en grote merken groen. Nature’s Right is een propositie naast Heldergroen, waarmee we onze diensten uitbreiden en klanten nog beter kunnen helpen met hun duurzaamheidsambities. Met een unieke en inspirerende methodiek, die feilloos aansluit op ons bureau.’

Wouter Swenneker, founder Nature’s Right: ‘Wij mensen zijn waanzinnig innovatief. Maar onze manier van produceren, consumeren en organiseren leidt inmiddels tot allerlei problemen. Het bedrijfsleven is vaak nog onderdeel van dit probleem, i.p.v. onderdeel van de oplossing. Er zijn veel organisaties die wel willen verduurzamen, maar niet precies weten hoe. Nature's Right geeft precies dat soort organisaties handelingsperspectief, om snel te komen tot concrete oplossingen. Zowel ecologisch als sociaal. Dat inzicht bieden we op basis van bewezen duurzaamheidsprincipes uit de natuur (oftewel biomimicry). Samen met Heldergroen kunnen we een nog positievere impact hebben op mensen, onze planeet en jouw business case.’

Foto: links Wouter Swenneker, rechts Arthur Herpel.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken