Heldergroen verwelkomt Nature's Right voor duurzaamheidsvragen
- Bureaus
- 4 apr 2023 @ 10:14
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 apr 2023 @ 10:14
- Michiel van Zaane
Creatief bureau Heldergroen verwelkomt adviesbureau Nature’s Right als partner in duurzaamheid. Het adviesbureau helpt organisaties met concrete oplossingen binnen alle domeinen van duurzaamheid.
Arthur Herpel, Managing Partner Heldergroen: ‘Het doel van Heldergroen is groene merken groot maken en grote merken groen. Nature’s Right is een propositie naast Heldergroen, waarmee we onze diensten uitbreiden en klanten nog beter kunnen helpen met hun duurzaamheidsambities. Met een unieke en inspirerende methodiek, die feilloos aansluit op ons bureau.’
Wouter Swenneker, founder Nature’s Right: ‘Wij mensen zijn waanzinnig innovatief. Maar onze manier van produceren, consumeren en organiseren leidt inmiddels tot allerlei problemen. Het bedrijfsleven is vaak nog onderdeel van dit probleem, i.p.v. onderdeel van de oplossing. Er zijn veel organisaties die wel willen verduurzamen, maar niet precies weten hoe. Nature's Right geeft precies dat soort organisaties handelingsperspectief, om snel te komen tot concrete oplossingen. Zowel ecologisch als sociaal. Dat inzicht bieden we op basis van bewezen duurzaamheidsprincipes uit de natuur (oftewel biomimicry). Samen met Heldergroen kunnen we een nog positievere impact hebben op mensen, onze planeet en jouw business case.’
Foto: links Wouter Swenneker, rechts Arthur Herpel.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers