Samsung lanceert eerlijke campagne met de pros en cons van een smart home
- Bureaus
- 11 mei 2023 @ 15:22
- Link
- 
  
 Nanny Kuilboer
 Redacteur
 BBP Media - MarketingTribune
- CampagnesCommercialsMarketing
- 11 mei 2023 @ 15:22
- Nanny Kuilboer
Met de nieuwe campagne van de hand van Cheil laat Samsung zien wat SmartThings in huis kunnen betekenen voor pubers (en hun ouders).
In de campagnefilm zie je hoe twee kinderen alleen thuis worden gelaten in een Samsung Smart Home en daar optimaal gebruik van maken. Ze bestellen pizza op hun horloge, connecten hun smartphone met tablet en soundbar, en maken een gigantische bende die de robotstofzuiger weer nét op tijd opruimt. Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile eXperiences bij Samsung Nederland: ‘Samsungs innovaties zijn ontworpen om jouw leven makkelijker te maken. Dankzij onze slimme apparaten en het open SmartThings-platform creëer je een naadloos ecosysteem en houd je meer tijd en energie over om de dingen te doen die jij leuk vindt.’
Smart is niet altijd slim
De campagne is ontwikkeld door Cheil, in samenwerking met Tebbernekkel. Daniel Samama en Tim de Waard, creatieve directie bij Cheil Benelux: ‘De slimme apparaten van Samsung zijn fantastisch, maar je hoeft er natuurlijk niet altijd slimme dingen mee te doen. Zeker niet als je 11 bent. Deze nieuwe commercial gaat voorbij de standaard productdemonstratie en laat zien hoe het voelt om in 2023 helemaal connected alleen thuis te zijn.’
Samsung_Holiday_Campaign from Cheil on Vimeo.
- 
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




