Samsung lanceert eerlijke campagne met de pros en cons van een smart home
- Bureaus
- 11 mei 2023 @ 15:22
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommercialsMarketing
- 11 mei 2023 @ 15:22
- Nanny Kuilboer
Met de nieuwe campagne van de hand van Cheil laat Samsung zien wat SmartThings in huis kunnen betekenen voor pubers (en hun ouders).
In de campagnefilm zie je hoe twee kinderen alleen thuis worden gelaten in een Samsung Smart Home en daar optimaal gebruik van maken. Ze bestellen pizza op hun horloge, connecten hun smartphone met tablet en soundbar, en maken een gigantische bende die de robotstofzuiger weer nét op tijd opruimt. Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile eXperiences bij Samsung Nederland: ‘Samsungs innovaties zijn ontworpen om jouw leven makkelijker te maken. Dankzij onze slimme apparaten en het open SmartThings-platform creëer je een naadloos ecosysteem en houd je meer tijd en energie over om de dingen te doen die jij leuk vindt.’
Smart is niet altijd slim
De campagne is ontwikkeld door Cheil, in samenwerking met Tebbernekkel. Daniel Samama en Tim de Waard, creatieve directie bij Cheil Benelux: ‘De slimme apparaten van Samsung zijn fantastisch, maar je hoeft er natuurlijk niet altijd slimme dingen mee te doen. Zeker niet als je 11 bent. Deze nieuwe commercial gaat voorbij de standaard productdemonstratie en laat zien hoe het voelt om in 2023 helemaal connected alleen thuis te zijn.’
Samsung_Holiday_Campaign from Cheil on Vimeo.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing