Samsung lanceert eerlijke campagne met de pros en cons van een smart home
- Bureaus
- 11 mei 2023 @ 15:22
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommercialsMarketing
- 11 mei 2023 @ 15:22
- Nanny Kuilboer
Met de nieuwe campagne van de hand van Cheil laat Samsung zien wat SmartThings in huis kunnen betekenen voor pubers (en hun ouders).
In de campagnefilm zie je hoe twee kinderen alleen thuis worden gelaten in een Samsung Smart Home en daar optimaal gebruik van maken. Ze bestellen pizza op hun horloge, connecten hun smartphone met tablet en soundbar, en maken een gigantische bende die de robotstofzuiger weer nét op tijd opruimt. Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile eXperiences bij Samsung Nederland: ‘Samsungs innovaties zijn ontworpen om jouw leven makkelijker te maken. Dankzij onze slimme apparaten en het open SmartThings-platform creëer je een naadloos ecosysteem en houd je meer tijd en energie over om de dingen te doen die jij leuk vindt.’
Smart is niet altijd slim
De campagne is ontwikkeld door Cheil, in samenwerking met Tebbernekkel. Daniel Samama en Tim de Waard, creatieve directie bij Cheil Benelux: ‘De slimme apparaten van Samsung zijn fantastisch, maar je hoeft er natuurlijk niet altijd slimme dingen mee te doen. Zeker niet als je 11 bent. Deze nieuwe commercial gaat voorbij de standaard productdemonstratie en laat zien hoe het voelt om in 2023 helemaal connected alleen thuis te zijn.’
Samsung_Holiday_Campaign from Cheil on Vimeo.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management