Marketingbureau ON. Digital neemt Conversies.nl over
- Bureaus
- 2 jun 2023 @ 08:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 jun 2023 @ 08:18
- Michiel van Zaane
Marketingbureau ON. Digital uit Groningen neemt stadsgenoot Conversies.nl over. Na de overname blijven beide bedrijven naast elkaar bestaan, maar wordt er wel nauw samengewerkt om gezamenlijk door te groeien. Alle medewerkers van Conversies.nl blijven in dienst.
ON. Digital is vanaf de start in 2017 gegroeid naar ruim 45 medewerkers. Conversies.nl heeft 8 medewerkers, die ook na de overname onder hun eigen bedrijfsnaam blijven werken. Johan Siefkes, mede-eigenaar van ON. Digital, denkt dat de overname past in de groeistrategie: ‘We leggen hier altijd de focus op gelukkig personeel en het leveren van kwaliteit. Als het om hoge kwaliteit gaat, heeft Conversies.nl ook een uitstekende reputatie, dus ze passen perfect bij ons’, geeft hij aan.
Bouke Majoor, voormalig eigenaar van Conversies.nl, is blij dat hij het stokje over kan dragen naar ON. Digital. Hij blijft overigens gewoon actief binnen de organisatie. ‘ON. neemt weliswaar het roer over, maar we kunnen dezelfde koers blijven varen. De mensen van ON. Digital weten als geen ander hoe ze een bedrijf op een verantwoorde manier kunnen laten groeien, dus er ligt een stabiele basis voor de toekomst’, geeft Majoor aan.
De overname moet zowel voor personeel als klanten positief uitpakken, zegt Siefkes: ‘Het is een cliché, maar samen sta je sterker. We kunnen onderling kennis delen en zo onze diensten verder verbeteren. Onze klanten gaan er dus op vooruit met deze overname.’
Bij ON. Digital is werknemersgeluk een primair doel en daar gaat het personeel van Conversies.nl nu ook van profiteren volgens Siefkes. ‘Een voorbeeld is ontwikkeling van personeel. Bij ON. hebben we een intern leersysteem ontwikkeld, waarbij medewerkers van Conversies.nl nu ook kunnen aansluiten.’
Dat de overname positief uit zou pakken voor zijn personeel, was een belangrijke voorwaarde voor Majoor: ‘ON. Digital is bijzonder sterk in zijn omgang met personeel. Het was voor mij van groot belang dat mijn collega’s nu ook gaan profiteren van alle voordelen, zowel wat betreft arbeidsvoorwaarden als alle andere voordelen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

