Natwerk laat team verder groeien

- Bureaus
- 18 jan 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieMarketing
- 18 jan 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Natwerk kondigt met trots de uitbreiding van hun team aan: Maurits Denekamp, Daphne Weers Linthorst en Tim Teunissen zijn in januari gestart, net als nieuwe head of business Danny van de Wetering.
Met deze versterkingen vergroot Natwerk niet alleen de capaciteit maar tilt het ook de afdelingen strategie, account en creatie naar een hoger niveau, licht Reinier steures namens Natwerk toe. Van De Wetering ging het trio voor.
Maurits Denekamp, senior strateeg, voegt veel waarde toe aan het team, stelt Natwerk. 'Als lecturer aan de Erasmus Universiteit brengt hij academische kennis en praktische inzichten samen. Hij werkt mee aan de ontwikkeling van de afstudeerrichting ‘Creative Brand Strategy’. Voorheen bekleedde hij strategische posities bij toonaangevende bureaus zoals Publicis, TBWA\ en Anomaly.'
Denekamp: 'Ik ben al langer in gesprek met Reinier en Jens (eigenaar en head of strategy, red.) en deel hun geloof ik sterke merkpositioneringen als basis van goed werk. Daarnaast spat het plezier ervan af bij Natwerk, en dat zie je terug in het werk.'
Daphne Weers Linthorst, een doorgewinterde account director, brengt volgens Natwerk een schat aan ervaring met zich mee, opgedaan tijdens haar lange carrière bij KesselsKramer, waar ze zowel als producent als project lead heeft gewerkt.
Weers Linthorst: 'Onconventioneel, eigenzinnig, effectief. Genoeg redenen om voor Natwerk te kiezen. Daarbovenop een waanzinnig team volop in ontwikkeling, dus ook nog eens spannend.'
Tim Teunissen voegt zich bij Natwerk als artdirector met ervaring bij N=5 en Buutvrij. Daarnaast kennen wij hem als Jonge Honden-bestuurslid met onder andere de gerespecteerde Gouden Zaag in zijn portefeuille. Strategische advertising en opvallende communicatie kenmerken zijn carrière so far. Naast werken voor mooie klanten, houdt hij zich ook bezig met de industrie zelf en is hij bestuurslid bij Jonge Honden.
Teunissen: 'Natwerk kan toveren. Ze zoeken net zo lang tot er een verhaal ligt dat schuurt. Dat is waarom klanten komen, en creatieven er willen werken.'
(PvWK, foto boven v.l.n.r. Maurits, Daphne en Tim)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Reinier Steures
- TBWA\
- Maurits Denekamp
- Golden Saw
- bureau
- Publicis
- Natwerk
- KesselsKramer
- Jordaan
- Tim Teunissen
- Daphne Weers Linthorst
- Ömer Tuzkapan
- N=5
- Anomaly
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers