Danny van de Wetering nieuwe Head of Business Natwerk
- Bureaus
- 15 jan 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaReclameStrategie
- 15 jan 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Danny van de Wetering, business director bij DDB Amsterdam en voormalig partner/MT lid van Etcetera maakt de overstap naar Natwerk. Hij gaat de functie van Head of Business vervullen.
Dat houdt in dat hij eindverantwoordelijk wordt voor het zakelijk succes van Natwerk. Daarin zal hij nauw samenwerken met Natwerks eigenaar, Reinier Steures.
Van De Wetering licht zijn stap toe: 'Na 23 jaar bij verschillende bureaus binnen Omnicom gewerkt te hebben, heb ik de behoefte om lokaal mee te kunnen ondernemen. Reinier kwam op mijn pad en ik proefde in hem en in Natwerk weer het DNA waar ik altijd van heb gehouden: ondernemend, energiek en met veel bravoure. Met creatie als sterk middel voor effectiviteit. Ik kijk er enorm naar uit om mee te kunnen helpen aan de groei van onze klanten en daarmee Natwerk tot meest succesvolle onafhankelijke bureau van Nederland helpen uit te bouwen.'
Reinier Steures (eigenaar Natwerk): 'Ik sta al meer dan tien jaar aan het roer van Natwerk. In die tien jaar tijd hebben we de ambitie continu verlegd. In de kern is Natwerk nog hetzelfde. Van een klein bureau met spraakmakende activaties zijn we ontwikkeld tot een bureau dat grote A-merken op opvallende wijze helpt groeien, in merk én business. Bij die ambitie hoort versterking. Ik ben gigantisch trots dat Danny de sprong van de Herengracht naar hartje Jordaan heeft aangedurfd. We hebben er zin in!'
(PvWK, foto Danny: Dick van der Lecq)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- DDB
- Omnicom
- Jordaan
- business
- DNA
- Etcetera
- Danny van de Wetering
- head of business
- merk
- Natwerk
- Reinier Steures
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
- Dutch Creativity Awards 2024: 100 grote winnaar
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte leven’ vast te leggen
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a Tree
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit
- Echte verhalen in campagne Sanquin om bloeddonoren te werven
Laatste Nieuws
- Triceratops-kudde komt tot leven in... 15-05-2024
- Lu zet familie Froger in om het... 15-05-2024
- Shortlist Warc Awards 2024 bekend15-05-2024
- CeraVe lanceert campagne met ‘soft... 15-05-2024
- ONADAILY BASIS (ODB), de Nationale... 14-05-2024
- Cannes Lions benoemt Unilever tot... 13-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing